Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Heeft jouw fiets(liefde) een verhaal? - Forum Wereldfietser

Heeft jouw fiets(liefde) een verhaal?

Veel fietsen worden bij de fietsenmaker besteld. Met een warm gevoel en een boekje ga je weer naar huis en wacht je een paar dagen tot een paar manden tot dat hij of zij klaar is. En dan pas kan jullie relatie en liefde gaan groeien.

Maar soms is er liefde op het eerste gezicht op een markt in Timbuktu, Amsterdam of Marktplaats.

Wat is jouw verhaal van de liefde met jouw fiets.

> Creatief modus aan<

http://www.shanecycles.com/dragons-bicycles-and-life/

> Creatief modus uit<
Shane schreef: > Creatief modus uit<
Waarom zet je je creatief modus uit?? Bij kan dat nauwelijks. :wink:
(Ik zal je verhaal straks lezen, nu ff iets anders)
.
.
.
Later: HAHAHA :lol: :lol:
Also my regards to the great craftsman of wonderfull steeds.

The equally awesome and still handsome knight :wink:
Gaaf verhaal.... hoe gaat het nu verder met de "handsome knight". Top een M-Gineering bike als "steed".
Heel mooi verhaal over de man en zijn fiets.

Ik beschik niet over een 'creatief modus', laat staan dat ik 'm uit of aan kan zetten.

Maar Shane's verhaal herinnerde mij wel aan een een boek dat ik ooit met zeer veel plezier gelezen heb: 'De nieuwe fiets' van Dirk Jan Roeleven (gewijzigd). Het gaat over een Italiaanse racefiets, de nieuwe eigenaar die 'm naar Nederland fietst en de ontluikende liefde tussen die twee.
Inge1 schreef:hoe gaat het nu verder met de "handsome knight".
Ach, proberen de balance to vinden tussen zwerver en rat race he :)
mikefiets schreef:
Ik beschik niet over een 'creatief modus', laat staan dat ik 'm uit of aan kan zetten.
Maar je heb heus wel een leuk verhaal over de liefde tussen jij en je fiets? :D

Waar blijven al die verhalen nou? :evil:
mikefiets schreef:Maar Shane's verhaal herinnerde mij wel aan een een boek dat ik ooit met zeer veel plezier gelezen heb: 'De nieuwe fiets' van Dirk Jan Roevelen.
Voor wie wil googelen: hij heet Roeleven. Ach, laat ik eens gul doen: http://www.denieuwefiets.nl/

Carl