Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tubes & Coffee II, zo 14-12 - Forum Wereldfietser

Tubes & Coffee II, zo 14-12

Lijkt me leuk om hier een fietstochtje aan vast te plakken;
wie heeft er zin om vanuit centraal NL mee te rijden richting Kiel Windeweer? Met de trein terug.
groet

Jos
Afbeelding
Vorig jaar was het leuk, dus dit jaar proberen we het gewoon weer, een open dag in de M-gineering Works om bij te kletsen rond leuke frames en framebouwen. Koffie bruin va 11:00 oid, en dan zal de applecrumble (je hebt appelbomen en appels en je moet wat) ook wel gaar zijn. Er zijn framebouw demonstraties, ik probeer nog wat leuke fietsen uit andere verzamelingen te regelen (heb je zelf wat leuks, overleg even) en zal wat meer lampen ophangen in het museum dan de vorige keer. Aan het eind van de middag vind ik wel een kurketrekker. Melden of je van plan bent om te komen is wel fijn, ivm ruimte en catering.

PS, het is op die dag ook Kerstroute in Kiel Windeweer, zodat de mogelijkheid bestaat niet fiets-geinteresseerden een tijdje af te schudden
_________________
/Marten
He Jos!

Leuk idee, maar wat is het plan?
Vertrekken vanaf Utrecht? (Utrecht-Kiel Windeweer=193km)
Wil je dan op zaterdag deze hele tocht fietsen of over 2 dagen verdelen?
Met/zonder tent?

Groet,

Raymon
Hey Raymon,

tsja wat is het plan?
Ik heb het nog niet helemaal bedacht. Starten vanuit Utrecht (of anders Nijmegen?)
Zaterdag(middag) het grootste stuk rijden. Ergens in het bos crashen, en dan 's ochtends vroeg door naar KWW. :D
He Jos,

Ik heb je een mail gestuurd, check even je gmail.

Gr.
Raymon