Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wel of geen PB - Forum Wereldfietser

Wel of geen PB

Ik krijg een PB maar is het dan mogelijk dat ik deze niet kan beantwoorden omdat sommige ontvangers geen PB willen ontvangen. Zoiets staat bij mij in het rood in de kop van de pagina of doe ik iets fout.
Ja dat heb ik ook weleens. Heel irritant, men zegt iets en je kunt/mag niet antwoorden.
Mag van mij ook gelijk veranderd worden naar: geen PB ontvangen is ook geen PB sturen.
Ik wist niet dat dit kan. Ik heb even gezocht in de instellingen en even gegoogled hierop. Van te voren moet ik zeggen dat ik geen phbb expert ben.
Er is een globale instelling waarmee je PB aan of uit kunt zetten. Voor ons forum staat hij aan.
Persoonlijke PB ontvangen kun je uit zetten. Maar daarmee is inderdaad het verzenden niet uit. Los daarvan kun je filteren op vriend en vijand. Dus daarmee kun je mensen lastig vallen zonder dat ze jou kunnen bereiken.

Mocht je lastig gevallen worden door mensen die je geen PB terug kunt sturen, neem dan even contact op met gebruiker moderator. Die kan (volgens mij) altijd wel pb's sturen. Misschien heeft iemand het per ongeluk uit staan.

Mocht je meer kennis hebben van phbb, en je weet beter hoe het zit (dit kan bij mij al snel :wink: ) laat het dan even weten. Wel of niet via een PB.
Sommige gebruikers kunnen niet worden toegevoegd, omdat ze het ontvangen van privéberichten uitgeschakeld hebben.

Als de verzender dit heeft gedaan kan ik daar weinig aan doen.
Het zal wel goed zijn. Ik wordt nog niet lastig gevallen.