Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Uitverkoop Bever: Veel gore bike wear, vaude en vele andere - Forum Wereldfietser

Uitverkoop Bever: Veel gore bike wear, vaude en vele andere

Altijd handig als je nog wat nodig hebt:
Ga direct naar de site:

[moderator] link verwijderd! was geen normale link naar Bever. [\moderator]
Vandaag spullen binnen gekregen. Zit in plastic enveloppe en is gewoon in de brievenbus gedouwd. Pakketservice is niet meer wat het geweest is.
Heerlijke handschoenen-wanten en een fietsbroek voor weinig
Iemand die 1 bericht plaatst op dit forum, plus een verdachte link:
Oppassen dus als je op die link klikt (spam?)
Ik heb de desbetreffende link niet geopend, wel de url bekeken en dat zijn nu juist niet de pagina's die je niet wilt openen. Misschien is bericht en TS verwijderen de beste oplossing. Dergelijke grapjurken (trollen) wil je niet op je forum hebben.
Ik had (in al mijn onnozelheid? :? ) de link wel aangeklikt, heb even gekeken op de site, en toen weer weggeklikt. Kan iemand mij uitleggen wat er dan mis mee was :?: Mij is dat dus ontgaan, en had de indruk echt wel op de Bever site uit te zijn gekomen.
Dan weet ik in ieder geval voor een volgende keer waar ik op moet letten voordat ik doorklik op de link.
Volgens de TS:
De link loopt via een affiliate programma. Dit is compleet ongevaarlijk.

Ik heb hem gevraagd dit hier uit te leggen. De link is toch maar verwijderd.

Jij kunt hier niets aan doen Kwootje. Als moderator moeten we hier scherper op zijn en dit soort links, ook al zijn ze ongevaarlijk, niet toelaten.
Dus als ik het goed begrijp zou de ts er beter van worden (geld van beversport krijgen) als je via die link je aankopen doet. Als dit zo is, is dit inderdaad ongevaarlijk. Alleen is het niet netjes om zo geld te verdienen zonder dit kenbaar te maken.

Ontopic:

Inderdaad uitverkoop bij beversport. Gewoon te bereiken via http://www.bever.nl/.
en ik had natuurlijk ook weer op die link geklikt, dacht niets verdachts gemerkt te hebben.... :cry:
Toch maar even een reactie dan. Zo'n link is compleet ongevaarlijk, wanneer je links op internet of mailings aanklikt zal je veel vaker zien dat deze via zanox, tradetracker, daisycon of iets dergelijks loopt. Degene die deze link plaatst krijgt zo een paar procent provisie.

Op facebook, vergelijkingssites en zelfs bij google werkt dit zo. Ik snap de ophef dus niet waarom dat op deze site niet zou kunnen. Ik attendeer medefietsers op een goede aanbieding en krijg hier iets voor terug. Vanzelfsprekend zal ik geen spam op deze site zetten.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

Maar inderdaad voor de liefhebbers: http://www.bever.nl is de directe link!
lekkeband schreef: en krijg hier iets voor terug.
Misschien omdat dit de enige reden is dat je hier komt?
Je beweerde dit:
lekkeband schreef:Ga direct naar de site:
Laten we zeggen dat die bewering "op gespannen voet met de waarheid" stond.
Leuke binnenkomer hier op het forum.
In de loop der jaren heb ik een soort antenne ontwikkeld voor bijdrages op een forum of mailtjes met een verwijzing naar een website waaraan je kan zien dat ze niet informerend maar juist commercieel of nog erger misleidend bedoeld zijn. Zakelijk krijg ik veel van die rotzooi binnen.
Door eerst met de muis de link aan te wijzen komt er, bij mij althans, linksonder op het scherm de echte link te staan. Als ik dat niet vertrouw open ik de url gewoon niet.
Aan de beknopte omschrijving in de bijdrage en de slecht gekozen titel (geen hoofdletters bij merken) zijn dit de personen die je in mijn optiek gewoon niet in je forum wilt hebben. Ze voegen niks toe. Ga maar lekker ergens anders trollen.
Kunnen wij niet helemaal opereren van uit het clubhuis, zodat alleen leden
toegang hebben en geen kwaad willende.

Mario
Misschien is het te overwegen waard om commerciële posts alleen toe te staan voor forum bezoekers die meer dan een x-tal posts achter hun naam hebben staan?
Dan voorkom je tenminste dat spammers of andere lieden alleen dit forum gebruiken/misbruiken voor commerciële redenen.
De tovenaar schreef:Misschien is het te overwegen waard om commerciële posts alleen toe te staan voor forum bezoekers die meer dan een x-tal posts achter hun naam hebben staan?
Dan voorkom je tenminste dat spammers of andere lieden alleen dit forum gebruiken/misbruiken voor commerciële redenen.
Lijkt me een prima idee. Als iemand als eerste post op een forum een commerciële url geven, dan is dat zelden zuiver op de graat.

Renaat
Revanho schreef:
De tovenaar schreef:Misschien is het te overwegen waard om commerciële posts alleen toe te staan voor forum bezoekers die meer dan een x-tal posts achter hun naam hebben staan?
Dan voorkom je tenminste dat spammers of andere lieden alleen dit forum gebruiken/misbruiken voor commerciële redenen.
Lijkt me een prima idee. Als iemand als eerste post op een forum een commerciële url geven, dan is dat zelden zuiver op de graat.

Renaat
Als eerste post is dat nog wel te controleren, want die moet door de moderator goedgekeurd worden. Maar als iemand eerst een (niet relevante) opmerking maakt en 'binnen' is, dan is het daarna nauwelijks meer bij te houden.
lekkeband schreef:Toch maar even een reactie dan. Zo'n link is compleet ongevaarlijk, wanneer je links op internet of mailings aanklikt zal je veel vaker zien dat deze via zanox, tradetracker, daisycon of iets dergelijks loopt. Degene die deze link plaatst krijgt zo een paar procent provisie.

Op facebook, vergelijkingssites en zelfs bij google werkt dit zo. Ik snap de ophef dus niet waarom dat op deze site niet zou kunnen.
Forums als deze drijven op onbaatzuchtig en onafhankelijk advies. In het commerciële forum is reclame mogelijk maar dat moet dan wel met "open vizier" gebeuren (zie huisregels). Als je er stiekem een financieel belang bij hebt is dat duidelijk geen open vizier, waarmee je de waarde van het forum uitholt. Logisch dus dat je erop aangevallen wordt.
Ondertussen kunnen ze bij de Bever niet ontevreden zijn met dit draadje.
We hebben dit met de moderators besproken. Zoals Anders al aangaf, is het in strijd met de forumregels. We hebben die nog wat scherper gesteld in de regels.
En wij, als moderators, zullen er ook wat scherper op zijn.