Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Autostandplaats Ijmuiden - Forum Wereldfietser

Autostandplaats Ijmuiden

Hallo!
Volgende week zaterdag, 19 juni, vertrekken mijn vriendin en ik voor een 4weekse trip naar Schotland. We nemen de boot van Ijmuiden - New Castle.

Aangezien we in België wonen is er helaas geen tijd genoeg om tot daar te fietsen. We moeten dus met trein of auto. De trein blijkt een vrij omslachtige reis (veel overstappen met weinig tijd tussen de verschillende treinen). Vandaar denken we eraan om met onze eigen auto te rijden en fietsen achterop.

Weet er iemand van jullie waar ergens in (de ruime omgeving van) Ijmuiden we de auto 4 weken onbewaakt kunnen achterlaten?
Ziet iemand het zitten om onze auto eventueel thuis te zetten?
(een kleine vergoeding hiervoor kan uiteraard besproken worden...)

alvast bedankt voor jullie reactie
groetjes
Frank
Geef even aan welke straal je aan wil houden. De boot vertrekt denk ik pas 's middags dus je kunt bij wijze van spreken zo 50 km fietsen en nog tijd zat overhouden. Been there, done that:).

En je zit dan zo in een willekeurige woonwijk zonder parkeergeld, dus dat moet op zich lukken.
Frank VR schreef:Volgende week zaterdag, 19 juni, vertrekken mijn vriendin en ik voor een 4weekse trip naar Schotland. We nemen de boot van Ijmuiden - New Castle.
Je zal 19 juli bedoelen 8)

Er is vorig jaar ook al een topic over geweest, zie: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... t=ijmuiden