Hierbij mijn ervaring op een natuurkampeerterrein en de feedback van de organisatie.
Niet zo sjiek in mijn idee. De 'reacties van bezoekers' -op hun website- wordt zo wel heel letterlijk genomen -en in het voordeel weggefilterd-
[
latere mailwisseling nav dit verhaal met natuurkampeerterreinenpuntnl verliep uiterst prettig, er werd mij verzekerd dat er geen filtering als deze plaatsvond. Er kwam een positieve discussie op gang over de tekst op site(&boekje) bij dit terrein en de terreinen in het algemeen]
U heeft onderstaande beoordeling geplaatst op onze website natuurkampeerterreinenpuntnl. Hartelijk dank hiervoor.
Omdat uw beoordeling niet is gebaseerd op een verblijf, kunnen wij deze echter niet doorplaatsen.
Wij plaatsen alleen reacties van gasten die op het betr. Natuurkampeerterrein overnacht hebben, en andere gasten hierover willen informeren.
Wij vertrouwen op uw begrip hiervoor.
'Een simpele camping, met een kraan en een wc. Dat is voor mij prima. Geen douche, jammer (maar dat wist ik van tevoren) Echter, als vrouw alleen op de fiets daar aangekomen leek het me bij nader inzien toch geen prettig idee. Het bosterrein (zonder beschutting) was die vrijdagmiddag half mei compleet leeg. Er loopt een weg vlak langs, het voelde niet zo veilig. Ik ben doorgereden naar de Marsbelte. Beter.'
PS Overigens kunnen wij ons uw reactie goed voorstellen. Helemaal alleen op zo’n terreintje staan vindt zeker niet iedereen prettig. (Zelf rij ik in zo’n situatie ook vaak door.) Fijn dat u op De Marsbelte terecht kon. En bedankt voor uw beoordeling over uw verblijf aldaar. Nog veel fijne kampeervakanties toegewenst.