Additionally, paste this code immediately after the opening tag: lezing over TransAm Trail - Forum Wereldfietser

lezing over TransAm Trail

Op donderdag 26 juni 2014 ga ik een lezing geven over mijn fietstocht Dwars door Amerika, de TransAm Trail. Een tocht van 5700 km door 10 staten van de VS. Deze lezing zal in het teken staan van het KiKa-fonds in het algemeen en van de 13-jarige Fleur van de Werken in het bijzonder. Op haar 13e verjaardag kreeg zij een hersenbloeding en bleek ze ernstig ziek te zijn https://www.runforkika.nl/fleur-van-de-werken-1.

Ik neem u in mijn voorbereiding, de keuze van de fiets, overnachtingen, ontbreken van fietsenmakers, de grillen van het weer, de nationale parken, enz. Er zal ook voldoende ruimte zijn voor het stellen van vragen.

De toegangsprijs voor deze lezing is €2,50 en zal geheel ten goede komen aan het KiKa-fonds.

Waar: Sociaal Cultureel Centrum Den Bolder, Schoolstraat 19, 5165 TR Waspik

De zaal gaat open om 19.00 uur en de lezing start om 19.30 u. Geplande eindtijd is 21.30 u

Graag vooraf inschrijven door op dit bericht te reageren of een mail naar advanbrunschot@gmail.com
Ik ben heel benieuwd of ik ook mensen van dit forum mag verwachten op 26 juni a.s.