Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Puch fiets? - Forum Wereldfietser

Puch fiets?

Wie kan er wat meer vertellen over de kwaliteit van Puch fietsen, en met name: waarom kost http://www.puch-bikes.com/nl/bikes/trek ... index.html deze fiets maar 399 euro? Zo ver mijn verstand hiervan rijkt (en dat is niet ver) zijn het toch allemaal kwaliteitsonderdelen? Of niet?

Voor het geld heb je een redelijke stadsfiets waar je ook toertochten door Nederland en eventueel onze buurlanden kan maken.
De kwaliteit van de draaiende onderdelen is niet hoog. Reken op maximaal 5000 km voordat je ketting en tandwielen moet gaan vervangen. Als je dit zelf kan is het geen probleem, maar als je het moet laten doen zijn de onderhoudskosten binnen de kortste keren hoger dan de aanschafprijs.

De bagagedrager kan niet zoveel hebben, maar de wielen die erin zitten zijn wel sterk.

Groeten,

Marco
Deze topic is al oud maar wat denken jullie van:http://www.bikemotion.nl/runisa.dll?CMN ... oduct=5507
Is dit echt de moeite of zit er een addertje onder het gras ?
Je geeft nogal behoorlijk weinig informatie over het beoogde gebruik.
Goed bruikbare informatie om je goed te kunnen adviseren zijn de volgende kernwoorden:
- Fietsvakantie?
- Dagelijks?
- Woon-werk?
- Afstanden?
- Gewicht?
- Terrein?
- Belading?
- Ondergrond?

B@se, welk model heeft Joyce? Misschien heb jij een gebruikerservaring?

Inderdaad dit was nogal weinig info, sorry ...Het zou vooral voor recreatief gebruik zijn. Wij wonen in het pajottenland, dus veel kassei. Ronde_van_Vlaanderen-achtig
De korting die men op deze fiets geeft is de hoogste die ik vind op het web, maar dan veel hoger dan alle andere.
Dus vroeg ik mij af of Puch fietsen wel degelijke fietsen zijn.

Mvg

Luc

tootje schreef:Inderdaad dit was nogal weinig info, sorry ...Het zou vooral voor recreatief gebruik zijn. Wij wonen in het pajottenland, dus veel kassei. Ronde_van_Vlaanderen-achtig
De korting die men op deze fiets geeft is de hoogste die ik vind op het web, maar dan veel hoger dan alle andere.
Dus vroeg ik mij af of Puch fietsen wel degelijke fietsen zijn.
Mvg
Luc
Zo'n fiets koop je volgens mij veel beter bij de fietsenmaker in de buurt. Tenminste in Nederland heeft elke fietsenman er tientallen van zulke in de winkel staan. Misschien honder euro duurder, maar als er dan iets is, dan kun je naar iemand toe.
Leon

Puch, dat waren toch van die brommertjes met die hoge sturen, waar half Den Haag in de jaren '60 mee rondknorde.