Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstocht Europa - Forum Wereldfietser

Fietstocht Europa

Komende fietsseizoen weer tijd genoeg om een fietstocht in Europa te maken. Wat jaren ervaring, dagafstand ca. 70/90 km, kampeerspullen mee (liever niet koken), 67 jr. en een goede conditie.
Reisdoel en datum in overleg. Ik denk wel aan Spanje (Barcelona).
Tijdsduur ongeveer 3/4 weken.
Sportieve fietsster die mee wil denken....welkom!
Vriendelijke groet, Ad
ad04 schreef:Komende fietsseizoen weer tijd genoeg om een fietstocht in Europa te maken. Wat jaren ervaring, dagafstand ca. 70/90 km, kampeerspullen mee (liever niet koken), 67 jr. en een goede conditie.
Reisdoel en datum in overleg. Ik denk wel aan Spanje (Barcelona).
Tijdsduur ongeveer 3/4 weken.
Sportieve fietsster die mee wil denken....welkom!
Vriendelijke groet, Ad
Plan is concreter geworden. Vlieg 30 mei naar Barcelona en fiets terug. Is er iemand die (stukje) mee fietst?
ad04 schreef:
ad04 schreef:Komende fietsseizoen weer tijd genoeg om een fietstocht in Europa te maken. Wat jaren ervaring, dagafstand ca. 70/90 km, kampeerspullen mee (liever niet koken), 67 jr. en een goede conditie.
Reisdoel en datum in overleg. Ik denk wel aan Spanje (Barcelona).
Tijdsduur ongeveer 3/4 weken.
Sportieve fietsster die mee wil denken....welkom!
Vriendelijke groet, Ad
Plan is concreter geworden. Vlieg 30 mei naar Barcelona en fiets terug. Is er iemand die (stukje) mee fietst?
Mijn vrouw en ik vertrekken 29 mei vanuit Perpignan en volgen de route in N richting. We nemen de westelijke variant via Puy, en verderop de oostelijke via Nancy. Mocht het toeval ons op dezelfde camping brengen, eet dan een keer mee en drink een glas met ons: wij koken of doen iets wat daarop lijkt. Behouden tocht!

Vriendelijke groet, Walter (69)
walter44 schreef:
ad04 schreef:
ad04 schreef:Komende fietsseizoen weer tijd genoeg om een fietstocht in Europa te maken. Wat jaren ervaring, dagafstand ca. 70/90 km, kampeerspullen mee (liever niet koken), 67 jr. en een goede conditie.
Reisdoel en datum in overleg. Ik denk wel aan Spanje (Barcelona).
Tijdsduur ongeveer 3/4 weken.
Sportieve fietsster die mee wil denken....welkom!
Vriendelijke groet, Ad
Plan is concreter geworden. Vlieg 30 mei naar Barcelona en fiets terug. Is er iemand die (stukje) mee fietst?
Mijn vrouw en ik vertrekken 29 mei vanuit Perpignan en volgen de route in N richting. We nemen de westelijke variant via Puy, en verderop de oostelijke via Nancy. Mocht het toeval ons op dezelfde camping brengen, eet dan een keer mee en drink een glas met ons: wij koken of doen iets wat daarop lijkt. Behouden tocht!

Vriendelijke groet, Walter (69)[/quote

Bedankt voor jullie berichtje en hartelijke aanbod.
Wie weet komt het er van, alleen ik blijf en weekje in Spanje.
Hoe dan ook, goede tocht, Ad
hallo ad04

al enige jaren maak ik zelf wat tochten van 2 tot 10 dagen afhankelijk van vrije dagen
camperen en zelf koken nadat ik zo op het vlakke 120 km heb gefietst en wat cultuur bekeken of aan de waterkant heb gezeten
tot nog toe heb ik alleen Benelux Duitsland en Frankrijk maar ben er best in om verder weg te gaan
ook bij mij staan veel opties open zoals B&B als het dagenlang regent of route aanpassen of treinen, als ik maar in actie ben
ik hoop dat we wat aan elkaar hebben
ik ben een alleenstaande man van 41
groet R v Walsem
s-Gravendeel
rvwalsem schreef:hallo ad04

al enige jaren maak ik zelf wat tochten van 2 tot 10 dagen afhankelijk van vrije dagen
camperen en zelf koken nadat ik zo op het vlakke 120 km heb gefietst en wat cultuur bekeken of aan de waterkant heb gezeten
tot nog toe heb ik alleen Benelux Duitsland en Frankrijk maar ben er best in om verder weg te gaan
ook bij mij staan veel opties open zoals B&B als het dagenlang regent of route aanpassen of treinen, als ik maar in actie ben
ik hoop dat we wat aan elkaar hebben
ik ben een alleenstaande man van 41
groet R v Walsem
s-Gravendeel
Als je nou een alleenstaande vrouw van 41 was geweest, dan had Ad vast al gereageerd, ook al zit zijn vakantie er waarschijnlijk inmiddels op :wink:


Dirk