Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje m/v Rome juni 2014 - Forum Wereldfietser

fietsmaatje m/v Rome juni 2014

Ik ben van plan begin juni 2014 (Reitsma route) naar Rome te fietsen.
Ben een man van 59 jaar, gezellige humorvolle sociale uitstraling, woon in Venlo.
Ik wil dagelijks natuurlijk alles in overleg tussen de 80 en 100 km afleggen.
Als nodig kan natuurlijk ook iets korter.
Er is voldoende ruimte in de planning en hoef niet op een dag te kijken.

Overnachten afwisselend (afhankelijk van de weersomstandigheden) op camping en B&B, of bij de boer.
Ik zou het leuk vinden deze klus samen met een passend fietsmaatje te gaan
klaren.
Eventuele reacties zie ik met belangstelling tegemoet.

Groetjes

Wiel
Hallo Wiel,

Toeval? Ik heb in Venlo een vriend en die heet ook Wiel!

Net als jij wil ik half juni naar Rome fietsen. Ben 66 jaar.
Omdat ik het eerste deel van de Reitsmaroute al enkele malen heb gefietst, Heb ik gekozen voor de de tocht via Belgie Frankrijk en in Zwitserland over de Splügenpass.

Mijn voornemen is om 19 juni 2014 te starten en ca. 10 Juli weer thuis te zijn. Met de DB Bahn van Rome naar Goch.
Wellicht kunnen we een keertje van gedachte wisselen
Ik vertrek 18, 19 of 20 juni vanuit Sneek naar Assisi en ben dan 51 jaar. In GELOVEN OP 2 werd op 22 januari een portret op Nederland 2 van mij uitgezonden, via uitzending gemist nog wel terug te zien. Wellicht komen we elkaar tegen. Ik houd van een goed glas wijn, goede verhalen s avonds en gezelligheid, maar reis altijd graag alleen. Wellicht kunnen we de voorbereidingen delen?
Hallo,

Ik (man 65) wil ook graag eens naar Rome fietsen.
Ik ben nu druk met verhuizen en wil dit daarom doen in 2015.
Indien u dit jaar niet gaat maar in 2015 wel wenst te doen, mag u contact met mij opnemen voor een kennismaking.
Met vriendelijke groet

Kees >woon in gebied 013 Tilburg en omgeving