Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Onderhoud aan de website 26 februari - Forum Wereldfietser

Onderhoud aan de website 26 februari

Op dit eerder geplaatste topic kan ik niet reageren, daarom nieuw topic. Ik heb vandaag twee Persoonlijke Berichten willen versturen, deze blijven echter in mijn uitbox hangen.
Volgens mij is het zo dat berichten in de postbus Uit blijven staan totdat de ontvanger ze opent.
Dit gebeurde gisteren bij een bericht van mij tenminste zo.

Ingrid
Bert,

Wat Enkie zegt klopt. Totdat de ontvanger hem gelezen heeft, blijft hij in je uitbox staan.
ik krijg volgende foutmeldingen:

Notice: Undefined variable: sidebar_first in include() (regel 60 van D:\www\wereldfietser.nl\www\sites\all\themes\wereldfietsers\maintenance-page.tpl.php).
Notice: Undefined variable: sidebar_second in include() (regel 76 van D:\www\wereldfietser.nl\www\sites\all\themes\wereldfietsers\maintenance-page.tpl.php).


info: windows 8.1, google chrome Versie 33.0.1750.117 m
Hoi Andyken,

Waar (bij welke pagina bijvoorbeeld) en wanneer krijg je die foutmelding? Wij kregen na de update een keer een melding maar die was niet meer te herhalen. Het zou met een cache van je browser te maken kunnen hebben.

Maarten
Het zal waarschijnlijk de cache geweest zijn, eens leeggemaakt en nu geen melding meer.