ik ben van plan deze zomer vanuit polen naar wit-rusland te fietsen en daar wat rond te kijken. ik heb van eerdere fietsers begrepen dat je moeilijk via de bialystok-hrodno weg kunt, maar wel via de bialowieza route door het natuurpark. dat ga ik dus doen. ik krijg van de consul nog nadere info over die toegangswegen met de fiets, heeft hij me toegezegd. ik wil eerst naar hrodno fietsen, dan naar minsk en terug via brest maar houd me aanbevolen voor andere aanraders wat betreft mooie steden en natuur.
ik vraag me af of er mensen zijn die ervaringen hebben met fietsen in Belarus en met name ook met wildkamperen. had je het gevoel dat je veilig was als je zo maar ergens je tentje had neergezet? vroeger waren er van die verhalen over berovingen, maar die dateren volgens de consul uit de 90er jaren. bedankt, franz
ik vraag me af of er mensen zijn die ervaringen hebben met fietsen in Belarus en met name ook met wildkamperen. had je het gevoel dat je veilig was als je zo maar ergens je tentje had neergezet? vroeger waren er van die verhalen over berovingen, maar die dateren volgens de consul uit de 90er jaren. bedankt, franz