Additionally, paste this code immediately after the opening tag: hoezo uitdaging! - Forum Wereldfietser

hoezo uitdaging!

Ik heb een collega(wielrenner) die ooit een bizare tocht beschreef. Het betreft een 100 cols route. De route is ongev. 5000km en voert door frankrijk,zwitserland,oostenrijk,tjechie,italie weer frankrijk in door naar spanje. Het mooie hieraan is, dat die 100 colletjes dus allemaal boven de 2000m reisen. Daartussen zitten er nog heel wat, maar die tellen niet mee.

Volgens mijn collega is dit een orginele route, al een hele oude zelfs. heeft iemand hier ooit van gehoord?

Dit jaar gaan Mirella en ik een zelfuitgezete kortere variant fietsen tussen Vicenca en Annecy,ik heb er al zwaar veel zin in,maar weet nu al dat we er geen genoeg van kunnen krijgen, dus!
Hoi,
4000 km over de zwaarste cols van Frankrijk.
De Honderd Cols Tocht is de zwaarste, maar ook de mooiste fietstocht ter wereld. De tocht wordt sinds 1979 uitgebracht.
Meer info vind je op : http://home.planet.nl/~honderd.cols/

Succes, ennehh....train ze !!!!

Dit lijkt me nog eens een goede uitdaging.

Ha Lars,

zullen we 'm volgend jaar opnemen in de activiteitenkalender? 8)
Dit jaar LBL als training...
loop je nog in R'dam?

Groet,
Freek

De informatie op die site is trouwens goed uitgebreid. Denk dat ik dat routepakket eens ga bestellen bij ze.
Haha Freek,
Denk je veel animo te vinden voor deze tocht ?
Ik heb gelezen dat er meer dan , hou je vast, 60.000 hoogtemeters gemaakt moeten worden...60 km klimmen !
Ik vind het wel wat voor jou, makkie denk ik, haha.

LBL ben ik zeker van de partij, gaan we die racefietsers helemaal gek rijden, met bepakking !!!

De marathon van Rotterdam is te dicht bij voor mij, kwa tijd dan.
Ik zit te denken aan Amsterdam of Berlijn, beide in het najaar.

Ik zie je op de beurs, spreken we verder.