door
benie » wo 25 dec, 2013 16:35
Sedert afgelopen zomergebruik tot mijn volle tevredenheid een Garmin GpsMap 62s.
De mogelijkheden wat fietsen en navigeren daaromtrent aangaat heb ik onder de knie.
Maar er zijn nog zoveel meer mogelijkheden waarvan ik weet dat die nooit zullen worden gebruikt.
Glijhoek bv: handig als je eens onderuit gaat
Geïnstalleerd kaartmateriaal op Sd-tje:
-OpenFietsmap BeNeLux
-Freizeidkarte van het gebied in Duitsland waar we afgelopen zomer op reis waren.
-Dan nog Freizedkarte die een mooi deel van Noord Frankrijk beslaat. een regio waar ik graag ga fietsen.
Alle lof voor de makers hiervan! En ja ik heb donatie verricht!
Aankoop toestel heb ik "omgekeerd" gedaan:
online de prijzen vergeleken. Op dat moment was As Adventure voordeligst en ik had nog een kadoobon liggen
De AS is op 10 min fietsen hier vandaan. Daar kreeg ik alle extra informatie die ik wou en heb ik dan ook de bestelling geplaatst.
Misschien had ik liever wat meer uitgegeven en de camera versie gekocht. Handig om je foto's te taggen.
Ik ben nog altijd blij met mijn aankoop en het toestel wordt nu bij elke tocht gebruikt. Trackje maken of van het net halen, inladen op toestel en sjeezen maar!
Ook in mijn vertrouwde omgeving komt het goed van pas. Ondertussen is het vertrouwen van die aard dat papieren kaartmateriaal meestal thuis blijft...
Gebruikte batterijen: twee setjes Eneloop. Eentje in het toestel, eentje als reserve.
Hopelijk heb je hier wat aan!
mvg
Benie