Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dutch Mountains, test Gopro Hero 3+ - Forum Wereldfietser

Dutch Mountains, test Gopro Hero 3+

Ter voorbereiding op een fietsreis komende zomer door o.a. de Alpen, ben ik afgelopen vrijdag mijn nieuwe Gopro wezen testen in de bossen bij Soest. Omdat er op dit forum een aantal enthousiaste videografen zitten, wil ik jullie het resultaat niet onthouden:

Bron
Lekker gefietst :wink:
Voor een videograaf is het misschien gesneden koek, maar hoe doe je dat, jezelf recht van voren filmen terwijl je fietst?

Frank
Leuk gedaan. Ik vermoed zoals met een stok, een ezel en een wortel (stok op helm, wortel is de camera, en de ezel uiteraard het stalen ros)?

Mijn naam
frank bueters schreef: maar hoe doe je dat, jezelf recht van voren filmen terwijl je fietst?

Frank
Verklappen hoe het is gedaan, verpest natuurlijk een deel van de magie, maar goed. Om in de dieren-analogieen te blijven: stel je een eenhoorn voor (dat klinkt toch iets charmanter dan een ezel) met op het spitse einde van zijn hoorn een klein cameraatje. Die eenhoorn wil ik dan in de vergelijking wel zelf zijn...
alma schreef:Verklappen hoe het is gedaan, verpest natuurlijk een deel van de magie, maar goed. Om in de dieren-analogieen te blijven: stel je een eenhoorn voor (dat klinkt toch iets charmanter dan een ezel) met op het spitse einde van zijn hoorn een klein cameraatje. Die eenhoorn wil ik dan in de vergelijking wel zelf zijn...
Aha! Ik had er aan gedacht maar het ook weer verworpen. Het beeld is zo mooi stabiel en je helm kantelt niet naar voren. Goeie kleine camera dus! Wordt leuk in de Alpen.

Frank
Leuk gedaan Marc!

Ga je niet naar Bolivia komende zomer?
fietsjunks schreef:Leuk gedaan Marc!

Ga je niet naar Bolivia komende zomer?
Dank je. Hollandse bergen, dat is nog eens iets anders dan de Perito Moreno :wink: ! Nee, geen Bolivia dit jaar. Ik had toch meer zin in een mountainbiketocht. Het plan is om offroad van Nice naar Nijmegen te fietsen door de Alpen, Jura, Vogezen, Hondsrug, Eifel, Ardennen etc.