Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gez: low budget herenframe vakantiefiets 28'' ca. 59cm - Forum Wereldfietser

Gez: low budget herenframe vakantiefiets 28'' ca. 59cm

Mijn oude fietsframe is vrij slap en vrij recent ook nog fors gescheurd... Dat betekent einde verhaal voor m'n Koga Miyata RandonneurExtra uit 1991.

Kort door de bocht zoek ik een overtollig frame om met name vanaf januari toch maandje in het buitenland te kunnen vakantiefietsen (Marokko, Anti-Atlas). Aangeboden frame mag wat roest hebben, nog overtollige onderdelen eraan hebben hangen, licht twijfelachtig zijn enz.

Qua frame zoek ik: herenframe 28 inch, circa 59cm framemaat, liefst met voorvork evt met kapotte lagers. Eea moet het liefst ook voorzien zijn van ogen om achterrek, voorrek en achterderailleur te kunnen bevestigen.

Daarnaast dient het vooral ook een goedkoop frame te zijn, anders dien ik teveel te besparen op de pakjes mie en blikjes sardien. Ik woon in Utrecht maar kan wel een tochtje maken als iemand wat in de aanbieding heeft. Tips ook welkom.

Mvg sont
PB gestuurd
Als je nog iets langer zou zijn heb ik nog een 66cm Snel Safari frame :)
Ik ben achter het fietsframe/de fiets aan die M276 mij tipte, wellicht is het wat. Mocht iemand in de tussentijd nog een tip hebben, graag. Overigens is 66 cm helaas een te groot frame, ik ben namelijk 1 meter 83.
Inmiddels ben ik voorzien van een frame, dank voor de reacties!