Afbeelding

Even voorstellen, ik ben Nico (54 jr) en ik zoek bij voorkeur in de regio (een) fietsmaatje(s), man/vrouw ergens rond mijn leeftijd, voor regelmatig een (meerdaagse) fietstocht in de weekenden en in de zomermaanden een fietsvakantie door Europa van ongeveer twee weken.

Ik fiets tijdens de vakantie zo'n 80 tot 120 km per dag en het besluit dat het ver genoeg is geweest wordt meer bepaald door de klok en de plaats dan door de afgelegde afstand. Ik heb een lichte trekking fiets (Jan Janssen) en reis met lichte bepakking (Ortlieb). Voor het overnachten maak ik gebruik van hotelletjes, pensions of zimmer frei; net wat er op mijn pad komt. Ik ben meer een ochtend dan een avond mens en hou er van om op tijd op pad te gaan en ook weer op tijd een hotelletje (of zo) te zoeken, zodat er alle tijd is om in een leuk oud stadje rond te kijken en lekker (voor mij vegetarisch) te gaan eten.

Afgelopen jaren heb ik onder andere de volgende fietsroutes gereden; 2010 Limes fietsroute(deel 1) , 2011 Fietsen naar Praag ( Praag - Millingen); 2012 Midden Europa fietsroute (Praag – Venetië); 2013 Eigen combinatie (Praag – Kaliningrad); en voor volgende zomer zit ik te denken aan één van de fietsroutes naar het zuiden richting Rome of Barcelona en maar zien hoe ver ik kom).

Heb je of hebben jullie interesse laat dan iets horen, dan kunnen we de wederzijdse ideeën eens nader bespreken. Ik ben geïnteresseerd en sta open voor alle goede ideeën !!