Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos travelmaster of vergelijkbaar 19 inch gezocht - Forum Wereldfietser

Santos travelmaster of vergelijkbaar 19 inch gezocht

Met groot enthousiasme heb ik deze zomer een (2e hands) Santos Travelmaster 21 inch gekocht, fietst heerlijk, maar eigenlijk net een maatje te groot volgens de kenner...

Komend jaar ga ik een grote reis maken door Zuid Amerika, Ushuaia - Quito, 11.000 km veelal onverhard. Als vers afgestudeerde is geld nog een beperking, dus ik ben opzoek naar een 2e hands/betaalbare vergelijkbare fiets die wel perfect past. Eventueel zouden we kunnen ruilen; ik heb een aluminium frame, deore afgemonteerd, v breaks, in prima staat.

Het lijkt niet het juiste seizoen te zijn om fietsen te kopen, op marktplaats is het rustig, ik hoop dat jullie uitkomst bieden :)

groet! Roos
hoi roos,

het lijkt niet echt storm te lopen met fiets (omruil) verzoeken op je advertentie...

ik heb een wellicht "wat vreemde eend" in de vakantie-fiets-bijt, en wel een rood kona tiki 19" frame. geschikt voor 26" wielen, drager, spatbord, brede banden passen. als je naar http://www.konaworld.com gaat en de modellen van 2002 opvraagt kom je hem tegen. ik geloof dat kona hem als "leisure touring" of iets dergelijks bestempelde.

ik heb het frame in 2012 nieuw gekocht, zelf als reisfiets opgebouwd en hem vervolgens een kleine 3 maanden als vakantiefiets in spanje gebruikt. in het kort; prima frame/fiets, maar voor mijn gebruik (meestal asfalt) geef ik toch de voorkeur aan 28" wielen.

het is dus een "frame only" maar ongetwijfeld dat jouw santos onderdelen daar ook op passen, nouwelijks gebruikt en levenslang garantie. eventueel om te ruilen voor dat 21" santos frame, of anders ook los te koop voor € 75.

groeten,

paul