Additionally, paste this code immediately after the opening tag: bikemotion beurs - Forum Wereldfietser

bikemotion beurs

Zijn er al mensen geweest en wat vonden jullie er van. Weer nieuwe inspiratie opgedaan?

Mario
Gisterenavond even geweest,
nadruk op MTB en race

Gaastra en Santos stonden er allebei

Santos o.a. met de 4.29

Gaastra met o.a. de Fyts modellen voorzien van Alfine 11 en de E versie met de bosch motor . Maar ook de nieuwe Idworx All Rohler + Pinion = oPinion in zwarte en witte uitvoering.
Ik ben gisterenavond ook geweest en het is niet een beurs die heel erg gericht is op de gemiddelde wereldfietser. Het is toch vooral een beurs voor die-hard wielrenners en ATB-ers. Veel grote fabrikanten met hele mooie snelle en vaak ook dure fietsen. Voor de liefhebbers van moderne fietstechniek is dit een soort snoepwinkel.

Er zijn ook wel een paar stands waar je wat info kan krijgen over wereldfietsers-achtige zaken. Santos, Ortlieb, Gaastra en Rohloff zijn aanwezig. Maar dat duidelijk niet de hoofdmoot.
Als je echt een compleet overzicht wenst van alle snelle en dure fietsen met de nieuwste snufjes, dan is de Eurobike in Friedrichshafen aan de Bodensee dé beurs.
Kun je koppelen aan een fietsvakantie. Fietsmogelijkheden genoeg in de omgeving: van de vlakke Bodensee Radweg tot uitdagende Alpencolletjes. De volgende Eurobike is van 27 - 30 augustus 2014. 30 augustus is de publieksdag. www.eurobike-show.de
Ik had vrijkaartjes gewonnen en dus gisteren met mijn vader heen gegaan.
Ik vond het qua opzet een erg mooie beurs. Prachtige stands enz. Je kon overal
leuke folders krijgen. De nadruk lag wel op race en ATB (en dan vooral het dure spul).
Ik heb buiten even het testrondje gereden op een Merida volledig geveerde ATB (met volgens mij grote wielen bedacht ik me later) en dat reed toch wel heeeeeel erg lekker. Het is dat mijn Scott ATB nog perfect is en die vol geveerde nogal duur maar anders......

Ik vond vooral de kleine merkjes met die ouderwets gestyled racefietsen erg mooi. Prachtige onderdelen en mooi simpel ontwerp. (oh en je kan op de foto met 2 ronde missen bij het blad Fiets :D ) Het is gewoon heerlijk er even rond te wandelen en alles te bekijken.