Een vriend en ik zitten eraan te denken om een fietsreis van huis naar Bern te doen. Alleen heb ik een vraag. Met wat voor vervoer kan je goed van Bern naar huis. De trein heb ik al vaak gedaan met bepakking overstappen en noem maar op. Alleen gaat er geen goede treinverbinding van Bern. Dan moet je naar Zurich of Basel wat meer dan honderd kilometer fietsen is. Dan ben je dus zo weer 2 dagen langer onderweg om op het station te komen. Weet iemand een bus vanaf Bern of is iemand bekend met het openbaar vervoer in Zwitserland?
Je kan toch gewoon met de trein van Bern naar Basel in een klein uurtje.TMK schreef:Een vriend en ik zitten eraan te denken om een fietsreis van huis naar Bern te doen. Alleen heb ik een vraag. Met wat voor vervoer kan je goed van Bern naar huis. De trein heb ik al vaak gedaan met bepakking overstappen en noem maar op. Alleen gaat er geen goede treinverbinding van Bern. Dan moet je naar Zurich of Basel wat meer dan honderd kilometer fietsen is. Dan ben je dus zo weer 2 dagen langer onderweg om op het station te komen. Weet iemand een bus vanaf Bern of is iemand bekend met het openbaar vervoer in Zwitserland?