Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Suggesties voor bewegingsmelders voor op de fiets? - Forum Wereldfietser

Suggesties voor bewegingsmelders voor op de fiets?

Hoi,

Wij zijn meer dan twee jaar on the road en nu eindelijk bezig met het zoeken naar een goede bewegingsmelder op de fiets. Tot op heden het hebben hiervan zeer goed bevallen.

We hebben reeds versleten dobberman security ding. Gaat kapot door vocht.
Eveneens cycla alarm. Doen het random goed maar houdt er spontaan mee op helemaal als het lange tijd vochtig is.

Wie weet een bewegingsmelder dat het goed blijft doen !!!

Groet,
IY
Ikke altijd cycla alarm gebruiken (maar dan wel de goedkope HongKong versie bijv.: http://www.ebay.com/itm/New-Bike-Motorb ... 2c6afba8d3). Als ik zorg dat de batterij goed vastzit (dat wil wel eens verkeerd gaan, dan valt hij random uit/reset hij zich. Pinnetjes beetje bijbuigen helpt) en een beetje vet op de dichting smeer dan doet die van mij het prima. Geen last van vocht, wel als ik geen vet gebruik. Afgelopen maand nog 2 dagen urenlang in de stromende regen gereden, geen centje pijn (itt mijn fietscomputer en ikzelf die er mee stopten maar gelukkig weer werkten na drogen, tenminste zolang het duurt :) ).

En is erg goedkoop.