Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Heuveltjes in Zuid limburg - Forum Wereldfietser

Heuveltjes in Zuid limburg

Net terug van een weekje fietsen.

Ik fiets al sinds 2008 dagtochten, vorig jaar samen met mijn vrouw begonnen aan korte meerdaagse tochtjes. Rondje Achterhoek en Twente.
Kortom nog echte beginners, tent mee is nog niet aan de order, mevrouw wil haar luxe nog niet opgeven, dus maken we we tot nu toe gebruik van B&B (of VodF).

Wel zijn we bezig in kleine stapjes naar onze bagage aan het kijken. afgelopen week met 2 achtertassen en 2 voortassen +een Small Rackpack. (nu al weet ik dat de volgende keer de rackpack ook thuis blijft).
Met Pinksteren hadden we al een etappe LF7 gedaan, Weert, - Utrecht.

Afgelopen week vanaf Weert opgepakt en naar het zuiden vervolgt. LF 7, De Belgische kant van de Maas, langs de Zuid Willemsvaart naar Maastricht. Daar overgestapt op een stuk LF6 over een deel van de Pas van Wolfhaag en de Vierlandenweg omhoog klimmend naar het drielandenpunt. Een zelfgemaakte route terug naar Valkenburg. De Dodemangweg 18% opgereden en de Keutenberg 22% afgedaald. (voor ons van boven de rivieren die alleen de Utrechtse heuvelrug bedongen hebben, weten nu wat 18% is :wink:)

een rustdagje in Valkenburg, met bezoek aan Thermae. Na deze ontspanning. een zelfgemaakte route door het glooiende landschap richting Roermond. die soms letterlijk over half en onverharde paden tussen de velden door ging. Vanaf Roermond de LF3B opgepakt om na 361 km in Boxmeer te eindigen.

Een leuke, veel te korte fietsweek met schitterend fietsweer.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Smaakt naar meer!
goudgele korenvelden,
een strakke blauwe lucht
een eenzame fietser
heuvelllandschap
.........pure reclame voor het vakantie-fietsen
Helemaal eens met Theo B. Hier doe ik het voor...... Prachtige foto's.