Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ergens in azie - Forum Wereldfietser

ergens in azie

hallo hier zo,
Ik heb jaren geleden wat fietsreisjes gemaakt hier in europa, geen spannende dingen, frankrijk duitsland enz...
Na vele jaren niks meer ga ik terug starten en ben bezig met info te verzamelen en nieuw materiaal aan te kopen ....
Door op vimeo naar die fietsfilmkes te kijken heb ik (wij)enorm zin gekregen toch eens ook wat verder te gaan , azie zegt me wel iets, thailand, cambodia......enz

helaas zie ik dat niet echt in mijn eentje zitten en zou eens willen informeren of ik niet bij andere mag/kan aansluiten die zo een reisje gaan doen in 2014.

ikzelf ben net 50 geworden, en naar alle waarschijnlijkheid gaat mijn dochter (28) ook meegaan, vroeger deden we de fietsvakanties ook samen.

mochten er mensen zijn met leuke plannen in die richting die nog wat gezelschap kunnen gebruiken.....laat gerust horen!

mannen/vrouwen/leeftijden is niet van belang
Het lijkt mij juist leuk om dit met je dochter te doen.
Als je een beetje ondersteuning wil en wat route mogelijkheden zou ik een contact op nemen met de AWOL .Op de homepage staat een linkje naar hun site

Succes Dirk
idd , vinden wij ook leuk om samen te reizen, maar zoooooo avontuurlijk of beter gezegd ervaring hebben wij niet en azie is nu niet echt europa he...

ondertussen eens een kijkje genomen bij awol....zie ik dat nu verkeerd of is dat nu overdreven keiduur voor hetgeen er geboden word?
Duur? Nee hoor de prijs die je ziet is waarschijnlijk ook je ticket inbegrepen
Wij doen al jaren reizen naar Azië Via AWOL Tot alle tevredenheid.
Je moet goed kijken wat er inbegrepen is
Als meer info wil stuur je maar even een PBtje

Dirk
heb nog eens goed gekeken, er is idd de vlucht inbegrepen en soms binnenlandse vluchten ook nog, bijkomend nog allerlei services....ik ben dus te snel geweest met mijn comment :(
Voor de eerste keer naar Azië is de formule prima, en in ons geval ook voor alle keren daarna. Je krijgt een ticket, je wordt met ingepakte fiets opgepikt op het vliegveld en aan het eind weer teruggebracht, een overnachting bij aankomst en bij vertrek en alles ertussenin zoek je lekker zelf uit met een routeboekje met route en overnachtingsuggesties.

De mate van avontuur hangt dan misschien nog samen met je bestemming, als eerste keer zou je aan Bali, Thailand of Maleisië kunnen denken. Anderen op het forum hebben vast ook goede suggesties.