Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hier gaan mijn haren echt recht van overeind staan. Daarnaast: wat heeft dit nou weer met de openingspost te maken? Die jongens zitten op de fiets om onsterfelijk te worden door het winnen van een etappe of de hele Tour. Dat verschilt in niets van toen ze bij de junioren of nieuwelingen fietsten. Volgens jouw redenering is profwielrennen dus wel degelijk een echte sport. Ook wel weer een fijne vaststelling.PietV schreef:Ik hou van fietsen en niet van professionele sporten. Als geld een rol gaat spelen is van sportief gedrag geen sprake meer. Professioneel wielrennen is zeker geen sport maar volksvermaak. Zonde van de tijd om te kijken.
Piet.
Dat ik niet naar een programma als Studio Sportzomer kijk. Omdat het niet over vakantie en fietsen gaat, maar over een volksvermaak waarbij stimulerende middelen nog steeds worden gebruikt en afspraken worden gemaakt tijdens de wedstrijden.Pedalero schreef:Hier gaan mijn haren echt recht van overeind staan. Daarnaast: wat heeft dit nou weer met de openingspost te maken?PietV schreef:Ik hou van fietsen en niet van professionele sporten. Als geld een rol gaat spelen is van sportief gedrag geen sprake meer. Professioneel wielrennen is zeker geen sport maar volksvermaak. Zonde van de tijd om te kijken.
Piet.
Misschien wielrenster Marijn de Vries? Werkte oa voor Holland Sport en was de laatste tijd veel op tv (Avondetappe, Vive le velo, gisteren sidekick bij Knevel v/d Brink)Michael W schreef:Persoonlijk vind ik dat Smeets nu echt eens met pensioen moet gaan (voordat het een nog grotere bejaardenshow gaat worden) en dat er een leuke opvolgster moet komen (maar niet Dione de Graaf of iemand anders uit de 'school smeets'), bijv. deze (of zoiets). Goed voor het imago en passend bij het 'nieuwe wielrennen'![]()
Helemaal mee eens! En een uitstekende suggestie voor mogelijke opvolgster. Wie is dat eigenlijk?Michael W schreef:Persoonlijk vind ik dat Smeets nu echt eens met pensioen moet gaan (voordat het een nog grotere bejaardenshow gaat worden) en dat er een leuke opvolgster moet komen (maar niet Dione de Graaf of iemand anders uit de 'school smeets'), bijv. deze (of zoiets). Goed voor het imago en passend bij het 'nieuwe wielrennen'![]()
Ook leuke keus ja, maar die zal dan wel liever in de Tour voor vrouwen willen gaan fietsen (als die er komt)De tovenaar schreef:Misschien wielrenster Marijn de Vries? Werkte oa voor Holland Sport en was de laatste tijd veel op tv (Avondetappe, Vive le velo, gisteren sidekick bij Knevel v/d Brink)