Gewoon een goedkope powerbank kopen en in de wc neerleggen. Daarvandaan kun je dan je telefoon opladen. Maar als je je telefoon in principe uit zet hoef je hem ook maar heel zelden op te laden.
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Voor de meeste GPS-en heb je een bufferaccu nodig om de spanning op peil te houden als je stil staat. Wij hebben voor onze GPS62 de USB work van B&M o.a. bij Bike4travel voor €90 Werkt fantastisch, ook bij koffie stops en niet te lange lunchpauzes blijft de buffer voldoende energie geven. je hebt natuurlijk wel een naafdynamo nodig.supermario schreef:vroeg mij af kan je met alleen een B & M E werk, ook een gps opladen of moet er dan een buffer accu tussen voor de E-werk?
Ik zag op de Pinkster tocht dat Kees een Zzing oplader heeft, die zijn gps oplaadde. Kost maar 99 euro.
mario
Dit ligt iets genuanceerder. Zoals ik al hiervoor schreef hebben de meeste Garmin GPS-en een buffer accu nodig om uitschakelen bij stilstand te voorkomen. Het nieuwe model 64st schakelt bij uitvallen van de externe spanning automatisch over op de inwendige batterij/accu bij die GPS heb je dus geen bufferaccu nodig. Overigens is de E-work bij gebruik van alleen maar USB 5 Volt wat erg kostbaar.Stekeltje schreef:Onzin, Ik heb een Garmin 64st en een B&M E-werk lader, gaat primaeindgebruiker schreef:Een Garmin heeft een buffer nodig, anders gaat ie miepen. Aan alleen een E-werk heb je dus niet genoeg.
Zzing schreef:Uninterrupted power supply
An internal battery with a capacity of up to 2.700 mAh stores the excess energy produce by your hub generator and backs up DC output during breaks or slower sections on your trip. Thus a continuous power supply is guaranteed, even under challenging conditions.