Additionally, paste this code immediately after the opening tag: budget per dag voor China - Forum Wereldfietser

budget per dag voor China

wie weet wat het dagelijks budget voor het fietsen door Zuid China moet zijn: eten en overnachten met 2 personen?

Misschien een beetje laat, dit antwoord. Ik heb een tijdje niet gekeken op deze site. Maar wie weet ben je nog niet vertrokken en heb je wat aan dit antwoord.
Mijn vriend en ik zijn vorig jaar drie maanden door China gefietst, van Vietnam naar Peking.
Wij waren met zijn tweeen gemiddeld rond de dertig euro (300 yuan) per dag kwijt.
Een hotel kost tussen de 100 en 200 yuan, in de toeristische gebieden als Yangshuo is dit nog minder. Als je in de eenvoudige tentjes eet, ben je weinig kwijt, voor ongeveer 60 yuan heb je een uitgebreide maaltijd voor 2 personen.
Onze ervaring was dat je tijdens het fietsen weinig geld uitgeeft. Bij verblijf in een stad wordt dit meer, maar dat is logisch, als je niet fietst heb je ook meer tijd om geld uit te geven.

als je meer wil weten, laat je dat maar horen of lees onze site: www.effestukkiefietsen.nl

groetjes,
Suzan