Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 15-28 juli Italie-Duitsland - Forum Wereldfietser

15-28 juli Italie-Duitsland

Hoi!
Mijn naam in Gairo, Ben 23 jaar en kom uit Breda, Waar ik ook studeer voor stedenbouwkundig ontwerper. Ik ben het best te omschrijven als Creatief, Avontuurlijk, Onafhankelijk en als Levensgenieter
mijn hobby's zijn fotografie, ontwerpend teken, reizen, sportauto's, gezellige dingen doen met vrienden zoals stappen, festival bezoeken, terrasje je pakken of een hapje eten en fietsen ;)

Na vorig zomer naar Parijs te zijn gefietst, jeukt het me nu erg om naar Italie (omgeving Modena) te fietsen.

Mijn toch naar parijs was niet gepland, een dag voor vertrek besloten om te gaan. Ik had alleen een routeboek. Ben op een oude (huis tuin en keuken) fiets met 3 versnellingen, een fietstas met daar mijn spullen in naar Parijs gefietst. De bedoeling was om dit in 3 dagen te doen. achteraf gezien iets te ambitieus (4 dagen of een goede fiets was beter geweest). De eerste dag liep ik 25km achter op mijn planning en de tweede dag 50 km. Om dit goed te maken heb ik het laatste stuk met de trien gedaan. Vervolgens 4 dagen in Parijs geweest. Om daarna in 1,5 dag te fietsen naar Laon om daar de trein naar huis te pakken.

Voor deze trip ben ik van plan om de trein naar Italie, Verona te nemen van uit daar richting Modena te fietsen, een paar dagen in die streek verblijven en dan terug fietsten naar Duitsland, Munchen om daar de trein terug te pakken naar Nederland. Ik ben van plan om een 80-120 km per dag te fietsen. Het gaat mij vooral om het genieten van de reis, de cultuur, natuur en het landschap. Deze planning is nog variabel.

Ik ben op zoek naar een leeftijds genoot die het leuk lijkt om met mij dit avontuur aan te gaan.
Beste Gairo,

Qua periode en ambitie komt de omschrijving van jouw plan dicht in de buurt van wat ik zelf wil doen deze zomer.

Ik (man) ben nu 31 jaar, valt dat nog in jouw categorie 'leeftijdsgenoten'?

En hoeveel dagen wil je inruimen voor het fietsen zelf?

H.