Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsvakantie komende maanden - Forum Wereldfietser

fietsvakantie komende maanden

Hoi, ik (M, 44j. ict 'er ) momenteel zonder werkgever, zou graag na lange tijd weer eens op fietsvakantie willen gaan deze zomer. De route van Millingen naar Praag spreekt me zeer aan om weer te beginnen. Lijkt me leuker met een fietsmaatje samen op te rijden, dus als iemand ook zin heeft of ook al gaat dan hoor ik dat graag!!
Ik denk na wat training toch wel ongeveer. 70-80km per dag te willen doen.
Verwachting is rond de 2 a 3 weken nodig te hebben en vervolgens met de trein terug..
Eventueel kampeerSpullen moet ik nog aanschaffen, fiets heb ik. Ben ook wel bereid om enkele pensions/hotels te gebruiken. Eerst onderling afstemmen lijkt me wel wenselijk.

hartelijke fietsgroet,
Frank
Hallo ik heb eventueel zin om meete fietsen. heb al veel fietsvakantie-ervaring, met kamperen. Afstand is geen probleem, tijd ook niet. Lijkt me mooi om door duitsland te fietsen op een lange afstand fietspad. Overigens ik ben 40 jaar.
Rob Aalders schreef:Hallo ik heb eventueel zin om meete fietsen. heb al veel fietsvakantie-ervaring, met kamperen. Afstand is geen probleem, tijd ook niet. Lijkt me mooi om door duitsland te fietsen op een lange afstand fietspad. Overigens ik ben 40 jaar.
Leuk, ik stuur je een pb..

groet,
Frank