Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Racefietsmaatje gezocht (Noord-Holland/Alkmaar) - Forum Wereldfietser

Racefietsmaatje gezocht (Noord-Holland/Alkmaar)

Hoi!

Ik ben een vrouw van 24 en woon in Alkmaar.
Vorig jaar heb ik voor het eerst in Limburg op de racefiets een weekend gefietst, sinds een aantal weken heb ik mijn eigen racefiets.
Ik ben op zoek naar een fietsmaatje om in de weekenden tochten mee te maken en evt. in de zomervakantie bijv een weekje ook andere plekken in Nederland (bijv Friesland/Limburg) te gaan fietsen.

Wie heeft er zin om samen deze fietsweekenden/tochten te maken?
Omgeving Alkmaar/Noord-Holland is dan dus wel handig!
Hai,

Ik ben Erwin (M 40) woonachtig in Nw Niedorp (naast HHW) en wel te porren voor fietstochtjes of bv doordeweeks trainingsavonden / zondags.
Ik was voorheen een redelijk fanatieke wielrenner, maar vanwege de ultieme smoes "tijdgebrek" is het de laatste jaren er helaas niet meer echt van gekomen om leuke tochten te fietsen. "Op afspraak" is de stimulans er doorgaans meer dan in je eentje.
Ik denk dat ons tempo niet al teveel uiteen loopt, maar dat zouden we keertje kunnen testen.
Laat maar een berichtje achter!

Grt,
Erwin
Hey,

Hier ook een beginner uit Alkmaar. Man, 32. Na een kleine knieblessure wil ik weer gaan fietsen. Er zijn geloof ik wel wat verenigingen in de buurt (bij Alcmaria geloof ik), maar die rijden op zondagmorgen en dan ben ik blij dat ik nog in bed lig :D

Vorig jaar mijn fiets gekocht en wel wat leuke routes kunnen vinden. Nou was ik aan het googlen naar een nieuwe route en toen kwam ik hier terecht. Als je nog op zoek bent naar een fietsmaatje, drop me a line!