Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuw: Fietsen met richtingaanwijzers - Forum Wereldfietser

Nieuw: Fietsen met richtingaanwijzers

Het is nu nog te groot, maar ooit zal t onderdel worden van een goed uitgeruste fiets:
http://tinyurl.com/cue63pt
Tof! :)
Ik hoop dat ze het later in een jas of t-shirt kunnen verwerken, dat zou pas gemakkelijk zijn. :)
Een vriend heeft ooit als projectje een remlicht gemaakt voor de fiets.
Als je de remhendels aantrok ging het achterlicht branden. Werkt dus alleen als je lampen uitstaan.
Richtingaanwijzers begon hij ook aan maar heeft hij nooit afgerond. Wel een leuk idee.
Lijkt me een mooie aanvulling op de fiets.
Gooohhhh wat slim. Maar uuuh de tegemoet komende weggebruiker. :lol:
Voor de fiets is dat niet nodig he. :)
Han schreef:Het is nu nog te groot, maar ooit zal t onderdel worden van een goed uitgeruste fiets:
Grote flauwekul, maar juist zoals we dat begin jaren 80, toen we ze voor 't eerst zagen opduiken in Amerikaanse series, ook van de fietshelm vonden, zal dit op een dag gemeengoed worden. De waanzin kent geen grenzen.

Op een Thaise site zag ik al een verder doorgedreven versie, dus voor de believers ... :?
fotooke:
http://www.flickr.com/photos/koendelrue ... hotostream
For any cyclist, the backpack is essential.
Nuh-uh!

.tsooJ
Als je plaatjes googelt op richtingaanwijzer fiets vind je heel veel plaatjes van al bestaande systemen, dus niks nieuws hier.
Leon
De Sjelle schreef:Voor de fiets is dat niet nodig he. :)
Meen je dat nou. Weggebruikers die mij tegemoet komen zoeken het maar uit. Je kan toch op mijn rug zien welke kant ik op wil. :lol:
Ja, leuk. Maakte ik in de jaren '50 van een sigaren blikje. Pijltjes links en rechts uitzagen, rood papier erachter, lampjes een Witte Kat batterijtje erin, met 2 beugeltjes aan de bagagedrager, schakelaar aan het stuur, wat was ik trots! :D
Tot de eerste de beste politieagent, want die had je toen nog, me aanhield en me dringend beval!!!! (dat deden ze toen nog) gewoon m'n hand uit te steken.
Einde oefening. :(
Leon schreef: niks nieuws hier.
De techniek is zeker oud maar niet in deze Koreaanse uitvoering voor fietsers.
Het gaat hier om LED lampjes die je draadloos met je hand kunt bedienen.

Een lichtgewicht geel hesje met een paar LED lampjes kan het verschil maken tussen leven en dood in drukke wegen tussen groot verkeer, in tunnels, s nachts ...