Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Trek T900 tandem - Forum Wereldfietser

Te koop: Trek T900 tandem

Verkocht!
Jammer, zo'n aanleiding. Ik zou hem zeker ook aanbieden op de site van Fietsen met Kinderen, want dit is een ideale fiets om met een kind vanaf 5 jaar te fietsen. Zelf hadden we destijds een Thorn Voyager van dit soort, en dat beviel ons prima toen de kinderen in die leeftijd waren.
Wim
Wij hebben dezelfde tandem thuis staan.
Voldoet inderdaad perfect om met de kinderen te fietsen (dit jaar o.a. Mont Ventoux en Alpe d'Huez gefietst met de kinderen) maar ook voor twee volwassenen
Wij hebben bijvoorbeeld twee dagen van de Mergel Heuvelland tweedaagse op de tandem gedaan.
Erg leuk om samen te doen. Succes met de verkoop!
pct schreef:Wij hebben dezelfde tandem thuis staan.
Voldoet inderdaad perfect om met de kinderen te fietsen (dit jaar o.a. Mont Ventoux en Alpe d'Huez gefietst met de kinderen) maar ook voor twee volwassenen
Wij hebben bijvoorbeeld twee dagen van de Mergel Heuvelland tweedaagse op de tandem gedaan.
Erg leuk om samen te doen. Succes met de verkoop!
Doen jullie bij de MH2D de wegroutes of de MTB-routes? Wij rijden al jaren de MTB-variant met de tandem en zien daar eigenlijk nooit andere tandems. Maar wellicht hebben we elkaar tot nu toe steeds gemist, dat kan natuurlijk ook :)
Hoeveel kilo weegt deze tandem nou in totaal?

Dave
Bedankt voor de tip, zal hem ook bij fietsen met kinderen plaatsen.
Hij weegt ongeveer een kilo of 22 volgens mij, dat was nog met de originele wielen.
Hij is er nog! :)
trinakria schreef:Hij is er nog! :)
http://link.marktplaats.nl/679405296 Link in je eerste post werkt niet meer!
Vraagprijs is verlaagd naar 1400 euro.
Vraagprijs verlaagd van €1400 naar €1400 dat is een forse verlaging :D :D
Nee hij is verlaagd van 1600 naar 1400. Ik heb de openingspost ook aangepast.