Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ronde van Nederland 22 april t/m 10 mei 2013 - Forum Wereldfietser

Ronde van Nederland 22 april t/m 10 mei 2013

Hallo allemaal,

Dit jaar wil ik de ronde van Nederland fietsen.
Maar ik kan wel wat goed gezelschap gebruiken !!

Dus zijn er meer mensen die in dezelfde periode zin hebben om de ronde (gedeeltelijk) mee te fietsen ?
Hier is meer info te vinden http://www.nederlandfietsland.nl/

Plan is om op 22 april te vertrekken bij knooppunt 61 te Goedereede (N51 49.004 E3 58.976) en dan met de klok mee de route te gaan fietsen. Ik wil er 3 weken voor uitrekken om me niet te hoeven te haasten.

Kenmerken:
- man
- 29 jaar
- tent
- natuurcamping
- 70 t/m 100 km p/dag
- gezelligheid en genieten !!
- en natuurlijk nog veel meer................

Mensen die serieus mee willen fietsen kunnen me een PB of email sturen om het één en ander duidelijk te krijgen.

Groeten,

Corné
Hallo Corné,

De ronde van Nederland is een erg leuke route om het eigen land te gaan verkennen, het zal je verbazen hoe mooi ons landje wel niet is!

In principe wil ik wel een weekendje meefietsen, mijn voorkeur gaat uit dat ik het traject meefiets vanaf Groningen tot Enschede (kan in twee dagen geloof ik), dat is dan de LF14.

Het is wel allemaal voorlopig, het hangt er van af of ik vrij kan krijgen en of ik dan ook nog zin heb natuurlijk.

Paul
hoi C.Klem
2 jaar geleden zou ik ook deze route rijden maar diegene die mee wilde heeft toen aangegeven niet te fietsen,ik had de hele route uitgestippeld en campings gevonden om te overnachten en hoeveel km ik per dag wilde rijden het boekje heb ik nog leggen.nu ik jou bericht lees speeld het weer op maar nu zit ik met een hond van 8 maanden ik kan zo weg als ik dat wil maar dan moet ik wel onderdak voor me hond hebben
gr marcel
marcel22 schreef:hoi C.Klem
2 jaar geleden zou ik ook deze route rijden maar diegene die mee wilde heeft toen aangegeven niet te fietsen,ik had de hele route uitgestippeld en campings gevonden om te overnachten en hoeveel km ik per dag wilde rijden het boekje heb ik nog leggen.nu ik jou bericht lees speeld het weer op maar nu zit ik met een hond van 8 maanden ik kan zo weg als ik dat wil maar dan moet ik wel onderdak voor me hond hebben
gr marcel
Hoi Marcel,

Afgelopen jaar ook wel wat tochtjes gemaakt en het beviel mij wel om gewoon te kijken hoe ver ik kwam en dan ter plekke een slaapplaats te vinden.

Als je serieus mee wilt dan moeten we maar even het één en ander kortsluiten via PB of email dus dan zie ik je bericht graag tegemoet.

Groeten,

Corné
marcel22 schreef:hoi C.Klem
2 jaar geleden zou ik ook deze route rijden maar diegene die mee wilde heeft toen aangegeven niet te fietsen,ik had de hele route uitgestippeld en campings gevonden om te overnachten en hoeveel km ik per dag wilde rijden het boekje heb ik nog leggen.nu ik jou bericht lees speeld het weer op maar nu zit ik met een hond van 8 maanden ik kan zo weg als ik dat wil maar dan moet ik wel onderdak voor me hond hebben
gr marcel
Hey Marcel,

Dank je wel :oops: ...
De planning is dat ik hem dit jaar ga fietsen.
In principe van 29/6 t/m 21/7 in 3 weken dus, daar de hele ronde dan niet gaat lukken (1300 km) wil ik in Groningen starten (planning voorlopig) en eindigen in mijn woonplaats :D
Waarom kan jij in 3 weken tijd geen 1300 km kan rijden?

Mario
Misschien wil hij dat niet? Fietsen hoeft niet perse presteren te zijn...
supermario schreef:Waarom kan jij in 3 weken tijd geen 1300 km kan rijden?

Mario
Theoretisch betekend dat 61 km per dag...
En heb de LF1 gehad vanaf woonplaats tot aan Den Helder, dus voor mij hoef dat niet zo nodig meer...
En zoals arnob zei, fietsen hoeft geen presteren zijn ik wil ook genieten en onder weg leuke plaatsjes etc. bezoeken...
Tot nu toe nog niet echt veel geinteresseerde reisgenoten :(

Dus even een schopje en nogmaals een oproep !
We gaan voor mooi weer en een berg gezelligheid :lol:
Hallo Corné.

Wil je vanaf Goedereede richting Hellevoetsluis fietsen? Dan via de Maasvlakte overvaren met de FastFerry naar de Hoek en verder langs de kust naar het noorden toe?
Ik kom n.l. uit Rotterdam en zou dan ergens aan moeten kunnen sluiten.

Groet,
René.
guzelbahce schreef:Hallo Corné.

Wil je vanaf Goedereede richting Hellevoetsluis fietsen? Dan via de Maasvlakte overvaren met de FastFerry naar de Hoek en verder langs de kust naar het noorden toe?
Ik kom n.l. uit Rotterdam en zou dan ergens aan moeten kunnen sluiten.

Groet,
René.
Hoi René,

Ik rij inderdaad zoals je beschrijft.
Aanhaken zou dan bij Hoek van Holland kunnen, lijkt me leuk !

Wil je de volledige ronde fietsen ?

Groet,

Corné