Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Kees, de topicsteller is geenszins deskundig waar het textiel aangaat maar hij heeft een jas uit één laag, dus zonder het door jou bedoelde binnenlaagje. Het merk is Gore, opgenaaid is een flink label mat daarop de tekst Gore-Tex. Lijkt mij Goretex.keesm54 schreef:Topicsteller zal wel bedoelen de beschermlaag (buitenste laag van bijv. de jas) waterafstotend te maken. Of je wel of niet een Goretex laag in je product hebt is wat anders lijkt me.
Wanneer er daadwerkelijk gore-tex op staat:Kees, de topicsteller is geenszins deskundig waar het textiel aangaat maar hij heeft een jas uit één laag,
an heb ik ok nog een impegneer spuitbus.
Die heet Harmisol textielspray
Maakt kleding en textiel water en vuilafstotend.
Wie zei hier boven dat dit niet bestond?
Ik klets echt niet uit mijn nek hoor.
Groet Yvonne
Aha, dus tochLeon schreef:Ik heb mijn TNF Goretex jas sinds 1999 in gebruik... ...als het een paar jaar te laat niet meer werkt of bedorven is.
Leon
Grangers was het merk dat ook ik kocht, bij Denig. Heb de jas niet in de droger gehad, dat lijkt een belangrijk verschil.Kunie schreef:Ik heb laatst op aanraden van bever Grangers gebruikt om mijn jas te wassen.. ... toch maar de jas even in de droger en nu staan de waterparels erop alsof de jas nieuw is. Misschien moet Nikwax impregneer ook met warmte geactiveerd worden?