Additionally, paste this code immediately after the opening tag: onderweg een website bijhouden - Forum Wereldfietser

onderweg een website bijhouden

hi,

hoe houden jullie onderweg je website bij? heb je een kleine organiser of laptop bij je waarop je iedere dag een digitaal dagboek bijhoud en bij een willekeurig internetcafe op het web zet? schrijf je alles op, en tik je heb ter plekke over? stuur je het terug naar huis en laat je iemand anders het geheel voor je bijhouden? of hou je helemaal geen online reisverslag bij je?

zelf plannen om volgend jaar op weg te gaan, en wil graag een site bij gaan houden. technische verhaal kom ik wel uit, maar vraag me meer af of het de moeite is een organizer cq laptop mee te nemen, en of dit de problemen met extra gewicht en accu's die snel leeg zijn waard is..

graag jullie ideeen en eigen ervaringen..

groet,


eelco

Ik heb het destijds op papier geschreven, en eens in de twee weken een internet cafe in om de boel over te tikken.

De lichtste en goedkoopste manier.

Als je het gemakkelijk wil maken:
- hou een website bij in de vorm van een blog (www.blogger.com)
- of gebruik een online editor
- of zet het hier op het forum

Groeten,

Marco

Ik heb een soort van gastboek achtig systeem op het web staan. Dus eerst gewoon lekker ouderwets de pen beroeren en dan via een internet cafe inloggen en via wat asp pagina's de boel op internet zetten.

Ik zou nooit een labtop meenemen. Veel te zwaar en een te groot risico op diefstal of mocht je onderuit gaan dat hij kapot gaat.