Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Met fiets overstappen in Japan? - Forum Wereldfietser

Met fiets overstappen in Japan?

Volgend jaar willen mijn vriendin en ik een fietsreis op het eiland Shikoku in Japan gaan maken. Er zijn echter geen directe vluchten naar een van de vliegvelden (Takamatsu heeft onze voorkeur) op dat eiland dus we moeten na de internationale vlucht overstappen op een binnenlandse vlucht.

Vanaf Tokyo is dat volgens ons niet mogelijk omdat de internationale vlucht aankomt op Narita en de binnenlandse vlucht vertrekt van Haneda. Er is echter geen bagageservice tussen Narita en Haneda heb ik via een mail van Narita begrepen.

Heeft iemand ervaring met fietsen meenemen vanaf een internationale vlucht op een binnenlandse vlucht in Japan? Zo ja, vanaf en naar welke vliegvelden? Met welke maatschappij? Alle informatie is welkom.

hoi trudy,

zat eergister toevallig ook wat over japan te lezen, heb geen ervaring, maar begreep wel dat binnenlandse vluchten behoorlijk aan de prijs kunnen zijn en vervoer per boot stukken makkelijker/goedkoper is. duurt natuurlijk wel wat langer.

ik denk dat je deze website wel interessant zult vinden: http://www.ease.com/~randyj/rjjapanf.htm

groetjes,


eelco