Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gazelle 'frank van rijn' stalen champion trekkingframe 55 cm - Forum Wereldfietser

gazelle 'frank van rijn' stalen champion trekkingframe 55 cm

Het frame is verkocht.!


Hierbij bied ik het frame van mijn trekkingfiets aan die nog tot voor kort nog gebruikt is: Gaat weg vanwege fysieke omstandigheden.
Het is een Gazelle Champion Mondial trekking frame 'Frank van Rijn'.
Dit frame is door Gazelle ooit ontworpen aan de hand van de wensen van frank Van Rijn, onze beroemde wereldfietser.
Het is uit 1995. Framehoogte 55 cm. Kleur ivoorwit. Rode balhoofdbuis.
Gebouwd uit Reynolds 531 all terrain buis. DUS STALEN FRAME. De buizen zijn soort double butted waardoor ze stabieler zijn dan de gangbare 531 buis ivm benodigde stabiliteit bij offroad rijden met bepakking.
Zeker flinke gebruikssporen maar technisch in orde. De stickers van ACA zitten er nog op maar zijn verwijderbaar.
Met oogjes voor dragers en spatborden; buisnokken; cantilevernokken/V.breakes en oogjes voor raceremmen.
Incl balhoofdstel stronglight; campagnolo bracketas, buisnokjes voor remkabels. Incl twee Gazelle verfstiften.
Als extra kan ik nog leveren: cantileverremmen van shimano, stuurpen cinelli, buiscommandeurs,
Nog iets anders nodig laat het weten.
Op verzoek kan ik ook fotoos toesturen.

marco, Arnhem.
martinuscornelis schreef:De buizen zijn soort double butted waardoor ze stabieler zijn dan de gangbare 531 buis ivm benodigde stabiliteit bij offroad rijden met bepakking.
Bijna alle 531 buizen zijn butted, dwz aan de einden is de wanddikte groter. De ATB set gebruikt alleen buizen met een grotere diameter en de wanddikte is 1.0-0.7 -1.0mm ipv '696'. En de vorkscheden zijn ev wulps gebogen om meer ruimte voor de band te creeren
martinuscornelis schreef:Op verzoek kan ik ook fotoos toesturen.
Laat 's zien? Ben wel benieuwd…

.tsooJ
Hallo Marco,

Ik heb interesse in je frame!

Adriaan

Telefoon 0657858645