Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zijn deze koga's geschikt als trekkingfiets - Forum Wereldfietser

zijn deze koga's geschikt als trekkingfiets

1
Ik zou zoeken naar een koga randonneur of traveller.
En graag niet iedere keer een nieuw topic openen. Dit kan best allemaal in je topic over de eerste fiets voor je zoon.
Waarom ga je niet een paar winkels langs om je te oriënteren en de maat te nemen? Een goede vakantiefiets moet ook passen, anders rijdt hij alsnog beroerd.
Hoe groot ben je? Hoe lang zijn jouw benen en armen? Wat is jouw zithouding?
Wat voor bagage neem je mee? Gebruik je ook lowriders? De aangeboden modellen lijken niet zo op maat voor langere tochten.
Waar woon je in de buurt? Je kunt je woonplaats aangeven. Legnumfam, of wat voor schuilnaam dan ook, zegt mij niets. Ik zou het wel leuker en veel persoonlijker vinden als je je gewone naam vermeldt.
Het wordt al beter dan de vorige :D
Heb geduld, je hebt nog de hele winter om iets moois te vinden.
Leon
ik gebruik inderdaad niet mijn eigen naam omdat dit gezien mijn baan niet mogelijk is. Misschien blijft het dus ook wat onpersoonlijk.
Maar als u mij prins bernard wilt noemen heb ik daar geen problemen mee.
bert sitters schreef:Ik zou het wel leuker en veel persoonlijker vinden als je je gewone naam vermeldt.
Jammer voor je.

.tsooJ
Alien schreef:
bert sitters schreef:Ik zou het wel leuker en veel persoonlijker vinden als je je gewone naam vermeldt.
Jammer voor je.

.tsooJ
hard..
legnumfan schreef: Maar als u mij prins bernard wilt noemen heb ik daar geen problemen mee.
Goede opmerking! Kan de humor wel waarderen. :D
En met die Koga kun je best een eind komen, heb op soortgelijke hybride mooie tochten door de Alpen en Pyreneen gemaakt, zelfs met voortassen. Veel hangt af van de kwaliteit van de wielen. Prijs is nog wat aan de hoge kant, maar kan uiteraard niet in je beurs kijken. Voor meer pleziergarantie zou ik voorbij het hybride-type kijken (geen verstelbare pen, geen voorvering, geen verende zadelpen, niet al te zacht zadel, betere drager, bredere banden, etc)