Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ervaringen met de Bridland Stardrop tent??? - Forum Wereldfietser

Ervaringen met de Bridland Stardrop tent???

Zijn er hier ook mensen met ervaring met de Birdland Stardrop tent???
Ik twijfel voor aankoop van mijn nieuwe tent tussen de Birdland Stardrop en de Hilleberg Akto Ultra.
Iemand met enig advies???

Hoi Cubeman,

Er zijn heel veel redenen om voor een Hilleberg te kiezen. De belangrijkste daarvan is het kwaliteits- en garantie-aspect. Sinds de tenten van Birdland niet meer in Nederland gemaakt worden maar in Vietnam en er niet meer van Carrington-doek gebruik gemaakt wordt is de kwaliteit beslist niet meer zoals deze voor 1 januari 2003 was.
(De prijs overigens wel)

Birdland werkt onder een nieuwe directie met een vernieuwde staf in afgeslankte vorm met een nieuw bedrijfsplan dat haaks staat op de filosofie van voor 31 december 2002.
Het bedrijf zou er goed aan doen om deze keuze... de switch van kwaliteit naar bulk... duidelijk naar hun klanten te communiceren zodat er geen misverstanden ontstaan.


Dick
Ik heb een Birdland Stardrop aangeschaft en deze tent bevalt me prima!!
Trouwens, Hilleberg gebruikt ook geen Carrington meer en laat de tenten ook in lage-lonenlanden maken....

Wat heeft een veranderd bedrijfsplan overigens te maken met de aanschaf van een tent...?????

Kom op Dick en Els, kom s.v.p. met goede argumenten !!!!! Jullie laatste zin begrijp ik al helemaal niet....

Benno

Voor mij geen Starland Birddrop tent :-) (Just kidding)