Additionally, paste this code immediately after the opening tag: op de bonnefooi naar Vlieland in augustus? - Forum Wereldfietser

op de bonnefooi naar Vlieland in augustus?

Hoi,

na 3 weken fietsen in Noorwegen willen we in augustus nog een week in eigen land op vakantie. We willen vanuit Rotterdam naar Harlingen fietsen en een paar dagen op Vlieland doorbrengen. En dan bij voorkeur kamperen op camping Stortemelk.
Wij hebben hier vroeger met de kinderen gekampeerd en dan weet ik dat je al vroeg in het seizoen moet reserveren, maar reserveren willen we nu juist niet.
Op camping Lange Paal (natuurkampeerterrein) is het mogelijk om max 1-3 nachten als trekker te blijven (afhankelijk van het weer). Dus 1 nacht op het eiland moet zeker lukken.
Heeft iemand ervaring met op de bonnefooi gaan naar Vlieland of één van de andere Waddeneilanden in het hoogseizoen?

groet, Corine
Ik weet het niet meer hoe het zat met resrveren, maar Lange Paal vond ik wel rustiger en mooier.
Wim
Met een klein tentje is er in vak groen bijna altijd wel een plekje te vinden. Ik zou gewoon Stortemelk even bellen en het vragen.
Inmiddels hebben we 4 dagen op Vlieland doorgebracht... op camping Lange Paal. Inderdaad een rustige camping. Deze camping heeft een aantal trekkersveldjes waar je maximaal 3 nachten kunt kamperen (zonder vooraf te reserveren) voor een leuke prijs.
Wij konden een plek krijgen op één van de 'gewone' veldjes omdat we iets langer wilden blijven. Riante plekken, en niet te vergelijken met wat je hebt op camping Stortemelk tijdens het drukke hoog seizoen. Het was daar vorige week vol & druk.
Met een klein tentje is er in vak groen bijna altijd wel een plekje te vinden. Ik zou gewoon Stortemelk even bellen en het vragen.
Ik had vooraf gebeld, en toen werd er gezegd dat de camping vol was. Waarschijnlijk ligt het er ook maar net aan wie je aan de telefoon krijgt.

Groet, Corine