Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstocht 14/05 - 08/06 Frankrijk - Forum Wereldfietser

Fietstocht 14/05 - 08/06 Frankrijk

De veertiendaagse fietstest verleden jaar (Trappistenroute in BE, NL en FR) was een succes. De fiets met snaaraandrijving gaf geen krimp en de volgende fase dient zich aan: Europa.
Op maandag 14 mei start ik vanuit Gent (BE) een tocht door Frankrijk. Het traject zal grotendeels de oostelijke St-Jacobsroute volgen en op de terugweg wordt min of meer de westelijke route gevolgd. M.a.w.: het traject ligt niet vast en kan aan de wensen onderweg aangepast worden.
Overnachtingen zijn voorzien in B&B en dagelijks wordt 60 tot maximaal 100 kilometer gefietst. Na drie of vier dagen fietsen wordt een rustdag voorzien op een aantrekkelijke plaats.
Gemiddelde snelheid zal tussen 16 tot 20 km/hr liggen. Snelheid en afstand hebben geen prioriteit. De nadruk ligt op het genieten van het landschap, het opsnuiven van de plaatselijke sfeer, het fietsen, ...
Reisgenoten zijn uiteraard welkom.
fiedel schreef:De veertiendaagse fietstest verleden jaar (Trappistenroute in BE, NL en FR) was een succes. De fiets met snaaraandrijving gaf geen krimp en de volgende fase dient zich aan: Europa.
Op maandag 14 mei start ik vanuit Gent (BE) een tocht door Frankrijk. Het traject zal grotendeels de oostelijke St-Jacobsroute volgen en op de terugweg wordt min of meer de westelijke route gevolgd. M.a.w.: het traject ligt niet vast en kan aan de wensen onderweg aangepast worden.
Overnachtingen zijn voorzien in B&B en dagelijks wordt 60 tot maximaal 100 kilometer gefietst. Na drie of vier dagen fietsen wordt een rustdag voorzien op een aantrekkelijke plaats.
Gemiddelde snelheid zal tussen 16 tot 20 km/hr liggen. Snelheid en afstand hebben geen prioriteit. De nadruk ligt op het genieten van het landschap, het opsnuiven van de plaatselijke sfeer, het fietsen, ...
Reisgenoten zijn uiteraard welkom.
Helaas komt mij de vertrekdatum niet goed uit. Wel ben ik beschikbaar vanaf 31 mei en de gehele maand juni. Als je volgend jaar weer iets dergelijks gaat plannen, kan je me dan hierover informeren?
Al vast een goede reis toegewenst,
Maarten, alias "cultuurfietser
Fiedel, misschien handig om de kop even aan te passen, 14-4 was een zaterdag en de post plaatsen nadat je bent vertrokken is ook niet handig. In het bericht lees ik dat je 14 mei (5) vertrekt, dat is 6 dagen na thuiskomst.