Additionally, paste this code immediately after the opening tag: korting bij Bever - Forum Wereldfietser

korting bij Bever

Vandaag gelezen in de nieuwsbrief van het FNV.

Alle leden van een bij het FNV aangesloten vakbond krijgen vanaf heden op alle aankopen bij Bever Zwerfsport 10% korting op het hele assortiment in de winkel en de webshop.

Ronald van der Perk
Ik stond dit weekend bij de bever. Toen bleek dat ik ingeschreven stond als lid van Defensie. Korting dus. Maar ik werk helemaal niet bij Defensie. Toch kreeg ik korting. En zo werkt dus free publicity.
Moet ik dan een pasje van mijn vakbond laten zien o.i.d.?
Een ieder werkzaam bij Defensie krijgt 10% korting bij Bever. Officieel hoor je dan te beschikken over een Bevercard (je bent dan geregistreerd klant) en dien je je Defensie SmardCard te laten zien. De meeste filialen zijn hier heel stipt in.
Je ontvangt 10% op alles, m.u.v. aanbiedingen.

Groet,
Arno
Pedalero schreef:Moet ik dan een pasje van mijn vakbond laten zien o.i.d.?
Kijk op http://www.fnv-voordeel.nl

Ronald
Nou, ik werk niet bij defensie, maar ga er toch maar even langs de Bever voor wat laatste spulletjes. 10 % is mooi meegenomen
groetjes
Ronald van der Perk schreef:
Pedalero schreef:Moet ik dan een pasje van mijn vakbond laten zien o.i.d.?
Kijk op http://www.fnv-voordeel.nl

Ronald
Hmm, zo te zien doen niet alle FNV-bonden mee. De mijn (NVJ) niet in ieder geval. Jammer.
Heb met deze tip mijn lidmaatschap van de wereldfietser weer terugverdiend.
Vandaag even bij Bever in Groningen geweest en in totaal iets van 25 euro korting gekregen via de FNV pas. Een paar mooie sandalen voor het fietsen, een ice Breaker shirtje en een fiets onderhemd.

Bedankt voor de tip 8)
Ik ook! :D
2 nieuwe ice breaker shirtjes, volgens de verkoper is korting met FNV lidmaatschap alleen geldig in de maand april.
Staat inderdaad ook op de website: Maart en April

Groeten Boy
Marjan schreef:Ik ook! :D
2 nieuwe ice breaker shirtjes, volgens de verkoper is korting met FNV lidmaatschap alleen geldig in de maand april.
Ja, dat klopt. Ik zie dat nu ook staan in de nieuwsbrief. Mooi dat jullie er nog even gebruik van kunnen maken

Ronald van der Perk