Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goede redenen om niet (meer) te fietsen? - Forum Wereldfietser

Goede redenen om niet (meer) te fietsen?

Goede redenen om niet (meer) te fietsen?

Ben je redelijk gezond maar verzin je ook weleens smoesjes om niet te gaan fietsen. Te nat, te koud, ik ben toch te oud of een pijntje? Kijk hier dan hier eens naar ....
Prachtige levensles - kijk naar wat je nog hebt ipv naar wat je niet hebt.

Bron
Blanche, "mooi" filmpje.
Dit filmpje spreekt mij aan, omdat mij ook een zwaar motorongeval is overkomen.
Na vele operaties en een langdurig revalidatieproces en ondanks de blijvende handicap aan mijn linkerarm, hand en vingers en rechterknie (moest destijds opnieuw worden gereconstrueerd), kan ik nu al weer een aantal jaren fietsen en op fietsvakantie.
Zo zie je maar weer wat doorzettingsvermogen bij een mens al niet kan doen.
Ondanks de handicaps straalt men plezier uit, deze mensen kunnen trots op zichzelf zijn.
Motto is ga niet bij de pakken neerzitten.
Groet,
Frits
Wat geweldig Frits!
Gefeliciteerd met zoveel doorzettingsvermogen maar ook geluk dat het allemaal zo uitgepakt heeft!
Sjonge, wat een helden en heldinnen.
Dat zet je eigen 'klachten' toch wel in perspectief...
Erg indrukwekkend inderdaad.
Zet je weer met beide benen op de grond.
Tijdens de Marmotte 2008 ook een man op de Glandon gezien. Hij, Christian Haettich, fietst met 1 arm en 1 been en finishde na zo'n 13h. Echt fascinerend en inspirerend om te zien waar wilskracht, doorzettings- en aanpassingsvermogen toe in staat zijn. En wij hier maar wat gezellig wieberen over verschillen tussen staal en alu :), waar ook niets mis mee is natuurlijk :wink: .
Afbeelding
Tjonge, wat een enorm mooie filmpjes. Dat is dubbel pret na je reis.