Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstocht Nederland - Forum Wereldfietser

Fietstocht Nederland

Hoi,
Een bevriend Schots koppel plant een fietstocht doorheen België en Nederland.
Voor België suggereerde ik de LF 5 tot in Thorn bij o.a Maaseik en Roermond.
Eens in Nederland willen zij weer westwaarts fietsen.Hebben jullie suggesties en internetadressen(engelstalig uiteraard) waar ze terecht kunnen ?
Tx
L.A.F.
Hoi,
Probeer eens jeugdherbergen en "vrienden van de fiets". Adresssen zou ik via google moeten zoeken maar dat werkt in België vast ook.
Of die vrienden van de fiets in het Engels werken mag ik betwijfelen.
Wens ze succes,
Leon
P.s. voor de goede orde: Thorn hoort bij Nederland :wink: :lol:

Dag Leon
Bedankt voor je reactie.Ook die site had ik echter al doorgezonden.Blijkbaar raakten ze daar ook niet geholpen.Geen engelstalige routebeschrijvingen voorhanden?En ja hoor Thorn ligt op Nederlands grondgebied daar twijfel ik niet aan.Het was gewoon ter situering tot waar ze de LF 5 zouden volgen ("eens in Ned...")Nu het is een klein gemeente hé We maken ons daar niet druk over toch :D :lol:

Niet in het Engels, wel handig en met behulp van een globale atlas of gewoon tips van jou beijvoorbeeld kunnen je vrienden op deze site kijken: http://www2.holland.com/nl/index.html?p ... Choice.jsp

Je kunt daar elke gewenste route invullen en krijgt diverse opties te lezen.

Overigens voor Vrienden op de Fiets moet je wel donateur zijn. Uit het boekje weet ik dat geregeld buitenlanders donateur worden (6.50 voor 2004 tot aan maart 2005), hun reacties worden opgenomen. Zelf gastadres accepteer ik ook alleen donateurs.