Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht voor tocht vanaf Griekenland - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht voor tocht vanaf Griekenland

Ik zoek een fietsmaatje voor een fietstocht, die ik begin juni in Athene begin.
Via Meteora, Pindos gebergte, Ioannina naar Albanie en dan verder langs de Adriatische kust door Montenegro, Kroatie (Dubrovnik, Split, Plitvice meren) Slovenie en Oostenrijk. Vanaf Munchen de nachttrein naar Arnhem
Op mijn site http://www.lbroere.nl staat alle informatie , maar ook een verslag van de rit van vorig jaar. Afstanden 80-120 km, overnachten tent of B&B. Tijd nemen om bezienswaardigheden te bekijken. Contact kun je opnemen via site
Beste Leo, vrijdag 18 mei ben ik van Zaventem naar Pristina gevlogen. Daar naar Prizren, naar Peje (Pec), dan superzwaar naar Montenegro (de andere weg door de Rugovskakloof was afgesloten kennelijk) naar Rozjaje, Kosalin, en nu in Bar op weg naar Ulcinj (Ada). Of we elkaar nog zien in Albanie? IK denk Durres, Tirane, Elbasan te bezoeken en dan naar Progradec en Ohrid, Via Egnatia naar Edessa, Florina en dan over Sofia en Craiova naar Hongarije