Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsgenoot gezocht voor juli/augustus naar Italië - Forum Wereldfietser

fietsgenoot gezocht voor juli/augustus naar Italië

Hej!
Ben inmiddels 1,5 jaar al terug van een onvergetelijke fietsreis in zuid-amerika!
Het blijft kriebelen!
Graag zou ik in juli en/of augustus (heb in totaal maar 4 weken) van Antwerpen of Vlaanderen fietsen richting Rome.
Wie wil mee?
Ik ben een jongedame :-) van 28, als je interesse hebt, stuur zeker een bericht! Dan bekijken we de opties.

Groetjes,

Lot
Hallo Lot,

Nog een gelukkig nieuwjaar.

Ik ben Gert-Jan, 29 jaar en ik kom uit Berkenwoude ( in de buurt van Rotterdam).

Ik wil best mee richting Rome fietsen. Heb je al een route in gedachte?

Groeten

Gert-Jan
Ha,

Ik zit ook aan zoiets te denken.
Ik ben een man van 30 jaar en woon in Rotterdam. Wellicht een idee om een keer ergens een koffie te drinken om te kijken of het 'klikt' en de plannen overeenstemmen. (Nieuwjaarsborrel van wf as zondag?)

Groet,

Marijn
Hoi iedereen,
ik geraak niet op de nieuwjaarsborrel deze zondag.. ik neem een nieuwjaarsduik in de Noordzee, badstad Oostende dan!
Ik had al een route in gedachte, ze loopt van Amsterdam naar Rome, via Maastricht en verder naar Duistland enzovoort,
Ondertussen heb ik nog enkele mensen gevonden, dus ik laat de opties nog heel even open!
Bedankt voor jullie reactie, wie weet vertrekken we over een half jaar! :-)

Groetjes,
Lot
Lot schreef:Hoi iedereen,
ik geraak niet op de nieuwjaarsborrel deze zondag.. ik neem een nieuwjaarsduik in de Noordzee, badstad Oostende dan!
:-)

Groetjes,
Lot
Wellicht is de Fiets en Wandelbeurs in Mechelen een leuk moment!
Lot,

Zuid Amerika ga ik sowieso ooit ook eens op het zadel verkennen, al is dat toekomstmuziek.

Ik ben Evert (21) uit provincie Antwerpen en ik ben geïnteresseerd in je voorstel.
Ik ben in Juli 2011 naar Barcelona gefiets met m'n maat en terug in m'n eentje, op een dikke maand tijd: het was geweldig. Verschillende opties liggen komende zomer voor me open; Noorwegen, Rome, Centraal Europa of Groot Brittannië.
Er is bij mij altijd een drang om van thuis uit te vertrekken met de fiets en ook aan te komen met de fiets. Ik zou dan ook
Ik hou je op de hoogte hoe m'n plannen evolueren.

We deden tussen 100 en 150 km per dag en fietsten wel tamelijk stevig door (ik heb me op dat vlak vooral kunnen uitleven op de terugweg in m'n eentje). Maar we konden naast het deugdvolle afzien nog altijd wel genieten van het landschap.
Als ik met een vrouw meefiets zal ik me sowieso moeten inhouden maar dat klinkt evengoed als een uitdaging.. Anyway, ik zou waarschijnlijk ook nog terug naar huis fietsen, want ik wil minstens anderhalve maand onderweg zijn deze keer.
Hallo

Ik neem rond 20 juli de trein tot in Bazel en vertrek van daaruit richting Firenze. Indien j e zin hebt kunnen we dit samen doen. Heb ruime ervaring. Fiets rustig tempo ong 70-80 km per dag naargelang de omstandigheden. Overwegend de route van Reitsma.Ben 41jr m uit Sint-Niklaas.
Groetjes en veel fietsplezier
Kijk ook eens op reisgenoten fietsen naar Barcelona. Of wil je per se naar Rome? Groeten en succes, Rutger
Beste Rutger

Het hoeft niet per sé Firenze te zijn maar naar Barcelona heb ik een jaar of drie geleden al eens gefietst
Toch bedankt voor je betrokkenheid!
Grtjs en veel fietsplezier
Hallo!

zijn jullie nog steeds op zoek naar fietsgenoten om naar Italië te rijden? Ik zou graag in juli gaan, en had graag geweten of we eventueel met een paar samen kunnen fietsen. Mijn route staat nog niet vast, ben momenteel alle opties aan het uitpluizen!

Groetjes,
Liese
Hallo iedereen,
ik heb inmiddels medereizigers gevonden! De route gaat wel naar Barcelona dit jaar!

Gelukkig loopt Italië niet weg! dat is iets voor volgend jaar dan!

Bedankt voor alle reacties en veel fietsplezier deze zomer!!
xx
Lot
EvertVdJ schreef:Lot,


Als ik met een vrouw meefiets zal ik me sowieso moeten inhouden maar dat klinkt evengoed als een uitdaging.. Anyway, ik zou waarschijnlijk ook nog terug naar huis fietsen, want ik wil minstens anderhalve maand onderweg zijn deze keer.
Hahaha, geloof me Evert, ik heb even met Lot samengefietst.. Ze heeft serieus buskruit in de kuiten zitten!