Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Groepsaankoop:silencer voor MSR Dragonfly of Primus Omnifuel - Forum Wereldfietser

Groepsaankoop:silencer voor MSR Dragonfly of Primus Omnifuel

Hallo,

Ik probeer een groepsaankoop op touw te zetten voor de Cap Burners (silencers voor je MSR Dragonfly of Primus Omnifuel) van Sixygear, lees er hier meer over!

Groetjes,
Niels
hoi niels

Ja dat lijkt me wel wat ,ik heb een omnifuel
al een indicatie wat zoiets kost ?

gr toon
Voorlopig wil de verkoper enkel "cheaper than anything else on the market" kwijt. Hangt ook een beetje af van het aantal geïnteresseerden zei hij (aantal in één keer besteld).
Misschien heb ik ook wel interesse, is het zo dat het ding niet alleen geluiddempend werkt maar ook de kookkwaliteit verhoogd, whatever that may mean.

Nu ja als er werkelijk genoeg deelnemers zijn dan ik ook.

Groeten,
Willem
Bij petroleumvergassers had je vroeger altijd al de keus tussen een lawaaierige kruisbranderkop of een stille met kleine gaatjes, zoals ook deze. Het nadeel van de stille koppen was altijd dat ze windgevoeliger waren. Hoe zou dat hier zijn?
Wim
Zie een van je andere meldingen ..
wwwillem schreef:Misschien heb ik ook wel interesse, is het zo dat het ding niet alleen geluiddempend werkt maar ook de kookkwaliteit verhoogd, whatever that may mean.
Op de website vind ik het volgende terug:
http://store.sixygear.com/dragon-muter-model-106-5.html schreef:The Muter Model 210 is a cone style sap with a honeycomb layout hole. This cap work well with white gas and provides an even distribution of heat beneath the the cooking utensil.
Voor pak em beet een euro of 6 heb ik ook wel interesse.
Roald schreef:Voor pak em beet een euro of 6 heb ik ook wel interesse.
Ik wil nou niet vervelend doen maar ze gaan op ebay voor 250$... Ik vrees dat 6 euro wat te laag gemikt is, zeker als je weet dat ze van over de grote plas moeten komen, en dan nog in België/Nederland verzonden worden... Ik gok op 20 euro, al heb ik nog geen officieel antwoord.