Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goede aanbieding ?? - Forum Wereldfietser

Goede aanbieding ??

Lijkt mij wel ja. Voor die prijs kan ik die onderdelen niet los kopen. Maar geen idee hoe goed het frame is...

wat verwacht je van een fiets, wat zijn je wensen?
wat wil je ermee gaan doen?
Budget?

of wil je de fiets commercieel alleen onder de aandacht brengen?, gezien het forum waarin je post commercieel nieuws

mischien is het wel geen goede aanbieding als het niet aan je wensen voldoet. :wink:
jasmon schreef:gezien het forum waarin je post commercieel nieuws
Noot moderator:
Hij stond in een ander forum, maar gezien de (weinige) tekst heb ik hem verplaatst naar deze rubriek.
Ik fiets inmiddels 3 1/2 jaar en zo'n 15.000 km op deze fiets en heb er goede ervaringen mee. Ook in afdalingen bij hoge snelheid voelt het frame stabiel aan. Wel is de bijgeleverde standaard niet sterk genoeg voor een beladen fiets, inmiddels 2 x gebroken (werd gratis vervangen) en vervangen door een ESGE. DE bijgeleverde Suntour geveerde zadelpen ging bij mij enige tijd door slijtage ergerniswekkend piepen wat ook door smeren niet echt te verhelpen was. Misschien is deze bij aankoop te ruilen voor een vaste pen met bv. een Brooks Flyer geveerd zadel. Verder prima afgemonteerd.
Ben blij met de gebruikservaring van René. Overweeg deze fiets aan te schaffen om wekelijks een mooi rondje binnen mijn omgeving te maken. Daar naast de nodige weekenden en weken met bagage op pad. Wel binnen Europa en niet al extreem qua ondergrond. Mijn budget is beperkt en dat maakt dat de NL top merken onbereikbaar zijn en ik me op de Duitse aanbieders ben gaan oriënteren. Mijn wat stevigere gewicht (100KG) heeft mijn keuze voor 26" wielen bepaald.
Hou er wel rekening mee dat het een uitlopend model betreft. Het nieuwe model heeft een langere achtervork (45.8 i.p.v. 43 cm -dat zou wel eens van belang kunnen zijn als je een wat grotere schoenmaat hebt-) en iets bredere banden (Schwalbe Marathon Plus Tour 26" x 2.0 i.p.v. Continental Travel Contact Reflex, 26" x 1.75).