Hoi,

met een loopbaanonderbreking van onbepaalde tijd voor de boeg heb ik veel (heerlijke) opties overwogen, maar de knoop is eindelijk doorgehakt: ik zou half september op de fiets willen springen (vertrek Gent, België), op 't gemak (ruim interpreteerbaar) zuidwaarts fietsen, richting Portugal (via Noord-Spanje) of richting Zuid-Oost Spanje (via kustlijn Middellandse Zee). Overweeg voor Frankrijk (een stuk van) 'de groene weg naar de Middellandse zee', of de Santiagoroute, of andere combinaties... Tent gaat mee, maar een herberg (of 'Warm Shower.org') af en toe is ook ok. De terugweg doe ik waarschijnlijk per bus - op 1 december wil ik in België staan voor een opa die 90 wordt :-)

Iemand zin om een stukje mee te fietsen? Ben zelf een meid van 31, hou van een fysieke uitdaging maar neem ook graag tijd om te genieten van een mooi stuk natuur.

Ik heb altijd stapvakanties gedaan (type Camino de Santiago, GR20, Patagonische Andes, Annapurna Circuit Nepal), reizen per fiets is behoorlijk nieuw voor mij, maar ik zie het zitten :-)

Laat maar horen of je geïnteresseerd bent (en tips zijn ook altijd welkom ;-)).
Karin