Additionally, paste this code immediately after the opening tag: bweeh, ik wil fietsen en wel morgen!! - Forum Wereldfietser

bweeh, ik wil fietsen en wel morgen!!

Ik wil er even tussenuit. Gewoon een weekend en wel die van morgen. Ik start morgen in Rotterdam. Ik ga ergens heen, ik ga daar slapen en zondag fiets ik ergens heen en kom of fietsend of met de trein aan in Rotterdam. Dat laatste is geien de wind het meest waarschijnlijk.

Zijn er mensen die de zelfde gedachte hebben. We kunnen samen fietsen.

Sjirk
Helaas heb ik al niet fiets plannen, en volgende weekend heb ik een bike/hike/bike weekend maar die wil ik alleen doen.

Volgende keer beter.....
He jammer, een leuk idee. Inderdaad volgende keer beter.
Alleen heb ik dezelfde afspraak als Shane voor dit weekend. Plannen die volgens mij wel met fietsen te maken hebben....ik ga er nl heen op de fiets en we gaan eten met 5 fietsers, dus wel fiets-plannen :wink:

Tot zondag Shane en veel fietsplezier Sjirk!
Dat (*&%%^(%$&%^&& verslag dat is afgekeurd en ik moet zitten herschrijven. Missing out on the fun :(
Blanche schreef:.ik ga er nl heen op de fiets en we gaan eten met 5 fietsers, dus wel fiets-plannen :wink:
I ga met de trein en we hebben afgesproken om niet over fietsen te praten :lol:
Shane schreef:I ga met de trein en we hebben afgesproken om niet over fietsen te praten :lol:
:shock: ..... Maar niet met mij hoor :wink:

Arme Sjirk, al die off topic antwoorden en mensen die wel zin maar geen tijd hebben.
Zou hij nu op de fiets zitten en in gezelschap van iemand?
Blanche schreef:Arme Sjirk, al die off topic antwoorden ...
Ja inderdaad, de persoonlijke agenda's svp gewoon onderling mailen, daar is het forum niet voor.
Dit is hoe het werkt:
- Je denkt vrijdag, "bweeh, ik wil fietsen en wel morgen"
- Je zet dat op 'n forum, maar iedereen heeft het druk
- Je vertrekt op zaterdag.
- Je spoelt al je zorgen van je af
- Je spoelt het nog eens van je af
- Je laat je lekker uitwaaien
- Je gaat telkens harder
- Je drinkt een wijntje bij je pasta
- Je drinkt de volgende morgen je koffie
- Je laat je nog een keer lekker uitwaaien
- Je krijgt een naspoeling
- Je wilt met de trein maar het hele station ligt plat

Rotterdam - Kinderdijk - Gorinchem - Waalbandijk - Zennewijnen (camping) - Tiel (pontje) - andere Waalbandijk - Nijmegen - Millingen (pontje) - Gendt (tante) - Arnhem (bus naar Ede Wageningen en trein naar Rotterdam). Als je regen ziet als schoon water en dus niet vies, was het heerlijk.

Sjirk
Hahaha, uhm...wellicht is het KNMI de volgende keer raadplegen toch wel handig? :lol:



Aangepast door moderator: link naar OT site verwijderd. FV
johannetje schreef:Hahaha, uhm...wellicht is het KNMI de volgende keer raadplegen toch wel handig? :lol:
Ik zie regen als schoon water. Zolang ik het niet te koud heb, deert het me niet.
De regen bood meer. Zo heb ik een regenboog gezien die meer dan twee uur aanhield. Ik fietste achter een onweersbui aan die in zijn staart werd belicht door de zon. Prachtig. Op de John Frostbrug in Arnhem zag ik een regenboog die richting een regencirkel ging. Machtig!
Door het regenweer was er op de waaldijken nauwelijks ander verkeer. Ik kon volop genieten van de ganzen in de uiterwaarden en de kieviten die aan het kloften waren in de velden.

Sjirk
Gelukkig!
Je hebt genoten :wink:
Aha, wellicht moet ik ook maar eens vaker het weer trotseren. Hopelijk levert dat dan ook zulke mooie uitzichten op.


Aangepast door moderator: link naar OT site verwijderd. FV