Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Parijs Brest Parijs 2011 - Forum Wereldfietser

Parijs Brest Parijs 2011

PBP is weer voorbij. Hier een eerste kort verslag van een van de rijders: http://janheine.wordpress.com/
Wim
En ik was erbij :) . Van de hemel aan de start naar de hel (soms) onderweg, constant tussen hoop en twijfel dat het zou lukken, maar met het verstand op nul voortgedieseld en dan toch met de hakken over de sloot. De voldoening die dit geeft is te vergelijken met die van een maagdelijk eerstejaarsstudentje dat in eerste zit is geslaagd in een studierichting die hem werd van alle kanten werd afgeraden :wink: .
En wat een fantastisch sfeertje, overdag maar vooral 's nachts, en wat een voortreffelijke organisatie, getrokken door louter (zo'n 2000) vrijwilligers.
Een aan te raden belevenis voor de wereldfietser die zijn ros eens in een heel ander, niet in (wereld)reissfeer wil van stal halen.
jansenius schreef:Een aan te raden belevenis voor de wereldfietser die zijn ros eens in een heel ander, niet in (wereld)reissfeer wil van stal halen.
Mooi dat je het volbracht heb. Ik heb ook in het verleden twee keer Luik Bastenaken Luik gereden, maar sportieve prestaties op een racefiets en het echte wereldfietsen zijn toch echt twee verschillende dingen.

Rutger
Rutger schreef:
jansenius schreef:Een aan te raden belevenis voor de wereldfietser die zijn ros eens in een heel ander, niet in (wereld)reissfeer wil van stal halen.
Mooi dat je het volbracht heb. Ik heb ook in het verleden twee keer Luik Bastenaken Luik gereden, maar sportieve prestaties op een racefiets en het echte wereldfietsen zijn toch echt twee verschillende dingen.

Rutger
Daar ben ik het volkomen mee eens. Overigens zijn LBL en PBP ook weer twee totaal verschillende dingen. PBP rij je idealiter niet op een racefiets maar op een randonneur. Het is ook geen echt 'race'-event zoals LBL of Ronde van Vlaanderen, behalve misschien voor de absolute top die de klus in minder dan 45u klaart :wink: .
Gefeliciteerd. Petje af.
Wim
En 't was vooral erg nat, ik heb m'n zonnecreme 1200 k voor niets meegesleurd :D
Gefeliciteerd!! :D Hartstikke goed gedaan van je!!!!!

Ook ik zat op de fiets richting Parijs, er stond veel wind. Ik was bezig met 2 Fleches de France [Briancon-Parijs en Parijs-Cherbourg] ook lange afstand tochten voor de ware randonneur.
Heb er inmiddels 11 volbracht van de 20 . :D

Ik heb constant aan jullie gedacht daar ik het Nederlandse peloton ken, zelf reedt ik 2 maal P-B-P.
Het kriebelt nog steeds al ik denk aan P-B-P en wie weet doe ik over 4 jaar weer mee, ook zit ik te denken aan London-Edinburgh-London in 2013, 1400 km.

groet Henk

kunst en fietswerk