PBP is weer voorbij. Hier een eerste kort verslag van een van de rijders: http://janheine.wordpress.com/
Wim
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Mooi dat je het volbracht heb. Ik heb ook in het verleden twee keer Luik Bastenaken Luik gereden, maar sportieve prestaties op een racefiets en het echte wereldfietsen zijn toch echt twee verschillende dingen.jansenius schreef:Een aan te raden belevenis voor de wereldfietser die zijn ros eens in een heel ander, niet in (wereld)reissfeer wil van stal halen.
Daar ben ik het volkomen mee eens. Overigens zijn LBL en PBP ook weer twee totaal verschillende dingen. PBP rij je idealiter niet op een racefiets maar op een randonneur. Het is ook geen echt 'race'-event zoals LBL of Ronde van Vlaanderen, behalve misschien voor de absolute top die de klus in minder dan 45u klaartRutger schreef:Mooi dat je het volbracht heb. Ik heb ook in het verleden twee keer Luik Bastenaken Luik gereden, maar sportieve prestaties op een racefiets en het echte wereldfietsen zijn toch echt twee verschillende dingen.jansenius schreef:Een aan te raden belevenis voor de wereldfietser die zijn ros eens in een heel ander, niet in (wereld)reissfeer wil van stal halen.
Rutger